וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטריק דרהי מנהל מגעים לרכישת 012 סמייל

אמיתי זיו

26.10.2009 / 19:36

דרהי, אשר מחזיק ב-33% ממניות HOT, נפגש בימים האחרונים עם סטלה הנדלר, מנכ"לית 012 סמייל. כזכור, שאול אלוביץ' התחייב למכור את החברה על מנת להשלים את עסקת בזק

פטריק דרהי עוד יהפוך לטייקון תקשורת מקומי. המשקיע הצרפתי, אשר מחזיק ב-33% ממניות HOT, נפגש בימים האחרונים עם סטלה הנדלר, מנכ"לית 012 סמייל. במסגרת הפגישה הביע דרהי עניין רב ברכישת 012 סמייל. כזכור, שאול אלובץ', אשר מחזיק בסמייל באמצעות יורוקום, התחייב למכור את החברה כדי להשלים את עסקת בזק. במקביל מתמודד דרהי במכרז לרכישת מירס מידי מוטורולה.

תהליך המכירה של סמייל מתנהל על אש קטנה כבר מספר חודשים. אחת המתעניינות בחברה היא פרטנר, אך כאמור היא לא לבד. דרהי מתעניין ברכישת חברת האינטרנט והשיחות לחו"ל על מנת לשלב את עסקיה אל תוך HOT. יש לציין כי אלוביץ' מתכנן להשתמש בהכנסה ממכירת סמייל על מנת לממן חלק מעסקת בזק, סכום שמעורך על-ידו ב-1.2 מיליארד שקל.

הן פרטנר והן HOT מוצאות סינרגיות ברכישת סמייל. פרטנר נכנסה בתחילת השנה לתחומי האינטרנט והטלפוניה ועד כה לא הצליחה להשיג נתח שוק משמעותי בתחומים אלה, כך שמספר הלקוחות שלה בהם מוערך ב-32 אלף בלבד. HOT היא חברת טלפוניה עם 519 אלף לקוחות טלפון קווי ובכוונה כבר זמן רב להקים גם חברה לאספקת אינטרנט (ISP). שתי החברות יוכלו ליהנות מנכסיה של סמייל: 120 אלף לקוחות טלפוניה, כ- 550 אלף לקוחות אינטרנט, וכן פעילות טלפוניה בין לאומית. כאן גם קיים מכשול רגולטורי היות ולחברת סלולר אסור כעת לספק שירות שיחות לחו"ל.

במקביל למירס ו-012 סמייל, ממשיך דרהי לנסות להגדיל את החזקותיו ב-HOT. לאחרונה דיווחה קבוצת דלק כי היא סירבה להצעה לרכוש ממנה 16% נוספים מ-HOT. הערכות הן כי בסופו של דבר יגיעו דרהי ודלק לעמק השווה כך שהראשון יגדיל אחזקותיו ב-hot ל-49%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully