וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנאשמת ברצח בנט: המשטרה הוליכה אותי שולל

גלעד גרוסמן

26.10.2009 / 15:17

לדברי עורך דינה של י', הנאשמת ברצח הנערה, המשטרה גרמה לה להאמין שלא יוגש נגדה כתב אישום אם תשתף פעולה ותספר את כל הידוע לי

י', הנאשמת ברצח דנה בנט, סיפרה למשטרה על המקרה "מכיוון שהמצפון שלה הטריד אותה". כך סיפר היום (שני) ראש מחלק תשאול בימ"ר עמקים, רפ"ק תמיר ארד, במהלך עדותו בבית המשפט המחוזי בנצרת.

"היא טענה שהיא לא יכולה לישון בלילה יותר, כיוון שהיא אמא לילד עכשיו. היא היום בוגרת ומבינה את חומרת מעשיה, ואת חומרת מעשיו (של יחיא פרחאן) , אז היא היתה ילדה, שידעה שעשתה מעשה רע, אבל לא הבינה אותו באותו זמן", העיד.

היום נפתח שלב ההוכחות במשפט הרצח של דנה בנט. בתחילת הדיון טען פרקליטה של י', עורך הדין עסאם טנוס, שהמשטרה הוליכה אותה שולל. לדבריו, י' לא הבינה שזכותה לשתוק ולא להפליל את עצמה, וכי השוטרים גרמו לה להאמין שלא יוגש נגדה כתב אישום בגין הרצח אם תספר את כל הידוע לה על המקרה ועל מעורבותו של בן זוגה דאז, עדואן פרחאן.

"היא לא הבינה את מעמדה אף שנחקרה כחשודה. היא הוזהרה, אבל לא הבינה, כי רמת האינטיליגציה שלה לא גבוהה", אמר לשופטים. "הדברים האלה פגעו ברצונה הטוב והחופשי" הפרקליט והוסיף כי מסיבה זו המידע שמסרה למשטרה אינו קביל.
רפ"ק ארד, שחקר את י', הכחיש את הדברים. "מהיכרותי את הנאשמת, היא אמנם בחורה פשוטה, אבל הבינה את הדברים", העיד. "לא הבטחנו לה שום דבר. היא באה ושיתפה פעולה לאורך החקירה. עוד פעם אני חוזר שהיא יודעת ומודעת לכך שזה חומר שישמש נגדה בבית משפט".

רפ"ק ארד סיפר עוד, כי במהלך שיחזור הרצח תיארה לשוטרים שהיא ופרחאן הבחינו בבנט כשהיא יורדת ממונית שהסיעה אותה, ולאחר מכן ביצעו סיבוב פרסה כדי לנסות לאסוף אותה. "תוך כדי הוא מסביר לה מה היא צריכה לעשות על מנת לשכנע את דנה לעלות לרכב, לפתות אותה לעלות לרכב. היא מבינה ואומרת גם בשחזור וגם בחקירה שהיא הבינה אז שהמטרה של איסופה של דנה אל הרכב הוא על מנת לרצוח אותה בסופו של תהליך", העיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully