וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פופ, סמים והתנצלות בבית המשפט היפני

טליה שחר

26.10.2009 / 12:39

כ-6,000 בני אדם גדשו את בית המשפט בטוקיו היום על מנת לצפות בפתיחת משפט הסמים של כוכבת הפופ והשחקנית היפנית נוריקו סאקאיי, ולשמוע אותה מתנצלת על התנהגותה המבישה

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ענת ברק)

משפטה של כוכבת הפופ והשחקנית היפנית נוריקו סאקאיי נפתח היום (שני) בטוקיו. התביעה מבקשת 18 חודשי מאסר לאחר שהכוכבת הודתה באשמה של שימוש ואחזקה של סם אסור. סאקאי הואשמה בעישון סם ממריץ בסוף יולי בחדר מלון באי ביפן, כשביקרה במקום עם משפחתה כדי לצפות בליקוי החמה, ובאחזקת כמות מזערית של סם בביתה.

סאקאיי, המכונה נורי-פי, היתה זמרת פופולרית ביפן וחלקים אחרים של אסיה בתחילת שנות ה-90, ולאחר מכן הוצגה כאם טובה בעלת משפחה למופת. התקשורת היפנית מדווחת על המקרה כבגידה שלה בתדמית הטהורה ותמימה שלה. הדרמה אף הועצמה לאחר שסאקאיי ברחה מהרשויות במשך כשבוע, עד שהסגירה את עצמה בתחילת אוגוסט, והודתה בשימוש בסמים.

"בעלי הציע לי את הסם, אבל השתמשתי בו מרצוני החופשי", אמר סאקאיי בבית המשפט להגנתה. "זאת היתה התנהגות מאוד לא רצויה".
הפעם הראשונה שסאקאיי לקחה סמים היתה לפני ארבע שנים בעידוד בעלה, והיא המשיכה להשתמש בהם מהקיץ האחרון, כך אמרו התובעים.

כשנשאלה אם היא תבקש להתגרש, סאקאיי ענתה בדמעות: "אני מרגישה שזה נחוץ שאתגרש ולפעול לשקם את עצמי". המשפט, כאמור, מעורר עניין רב ביפן. גורמים בבית המשפט חילקו צמידים עם מספרים להגרלה של 20 מקומות בתוך אולם בית המשפט. הסיכוי לזכות במקום היה 1 ל-330, הרבה יותר גבוה מהמשפט של מתכנן ההרעלה ברכבת התחתית של טוקיו ב-1995. בית המשפט יגזור את דינה של סאקאיי ב-9 בנובמבר.

  • עוד באותו נושא:
  • יפן
  • סמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully