וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוטר שכיכב ב"עג'מי" יפצה מפגין ימין

26.10.2009 / 12:29

זה לא סרט: השוטר לשעבר ערן נעים, כוכב הסרט "עג'מי" חוייב לשלם כ-25 אלף שקלים לאחר שהורשע בתקיפת מפגין ימני במהלך הפגנה כנגד ההתנתקות

השוטר ערן נעים, כוכב הסרט "עג'מי" חוייב לשלם כ-25 אלף שקלים בעקבות תקיפת מפגין ימני במהלך הפגנה כנגד ההתנתקות. נעים הורשע במאי 2007 כי תקף מפגין ברמת גן שמחה כנגד ההתנתקות. בית משפט השלום בתל אביב חייב את נעים, שבינתיים עזב את המשטרה והפך לשחקן קולנוע, לשלם למפגין עקיבא ויתקין קרוב ל-25 אלף שקלים. את הסכום צפוי נעים לשלם מכיסו הפרטי זאת לאחר שפרקליטות המדינה אמרה כי מעשיו היו "מנוגדים לתכלית תפקידו כשוטר בפרט שול המשטרה בכלל".

נעים, לשעבר שוטר במחוז תל אביב, תועד נועץ אצבעותיו בנחיריו של ויתקין במהלך ההפגנה נגד ההתנתקות ומשך את ראשו לאחור. נעים טען כי מדובר בהפעלת כח נורמטיבית, אולם בית המשפט לא קיבל את טענותיו והוא הורשע. במקביל הגיש ויתקין באמצעות עו"ד חיים כהן וארגון זכויות האדם ביש"ע תביעת נזיקין נגד השוטר. נעים טען כי אין ביכולתו לשלם פיצויים בשל מצבו האישי. אלא שאז הופתעו המתנחלים למצוא את נעים משחק את השוטר דנדו בסרט עטור הפרסים 'עג'מי'.

"אני שמח שהצדק נעשה", אמר ויתקין לוואלה! חדשות, "העובדה שנעים משחק בסרט הוא לדעתי דוגמה רעה לחברה, שדווקא בסרט שאמור לייצג אותנו בעולם שוטר אלים משחק בתפקיד מרכזי". מפיק הסרט, מוש דנון, דוחה את הטענות. "זו דמגוגיה זולה וקשקוש", אמר דנון בתגובה, "אני מאוד מעריך ומכבד את נעים שהביא את כל 16 שנותיו כקצין לסרט ואין בין האירוע המדובר ל'עג'מי' שום קשר. ערן נבחר לשחק בסרט בלי קשר לאותו אירוע וגם אם היינו יודעים אודותיו לפני שנבחר לשחק אני לא יודע אם זה היה רלוונטי. אנחנו עומדים מאחורי ערן".

  • עוד באותו נושא:
  • עג'מי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully