וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי בזק רוצים נתח מעסקת הרכישה

עידו סולומון

26.10.2009 / 10:33

ועד עובדי בזק דורש מאלוביץ': מו"מ מיידי, הסכם קיבוצי ושיתוף בפירות הקניה והמכירה של החברה. טוענים: "האירוע מחייב מו"מ לחתימת הסדר קיבוצי"

האם ועד עובדי בזק קופץ על העגלה של הכסף הגדול? "ארגון העובדים קורא למו"מ אינטנסיבי ומידי מתוך שיתוף הדדי ותוך חתימת הסכם קיבוצי שיאפשר המשך קיום יחסי עבודה תקינים דבר שימנע זעזועים בחברה", כך הודיע אתמול יו"ר ועד העובדים הארצי של בזק, שלמה כפיר, בחוזה שהופץ לעובדים ונתלה בין היתר על לוחות המודעות במשרדי החברה.

ועד העובדים דורש כי רוכש החברה שאול אלוביץ' יספק בטוחות לזכויות העובדים, יבטיח את זכויות העובדים לאורך זמן ואף ידאג לשפרן, יתגמל עובדים לרבות שיתופם בפרות הקניה והמכירה.

עוד כתב כפיר כי "עובדי בזק תרמו ועשו ככל יכולתם בתפעולה של החברה ובשמירה על מערכת יחסי עבודה שאיפשרה את קידומה, מתן שירות איכותי ללקוחות, כניסה לטכנולוגיות חדשות ועוד, אשר מצאה את ביטוייה בתשואת המחיר אותו קיבלה קבוצת סבן-אייפקס-ארקין.

עובדי בזק ימשיכו לשתף פעולה ככל שידרש עם הרוכש מר אלוביץ', אך רואים בהעברת השליטה אירוע מהותי ודורשים קיום מו"מ עם נציגות העובדים לחתימת הסדר קיבוצי".

מבזק בחרו שלא להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully