וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הום סנטר הורשעה בהטעיית צרכנים

רינה רוזנברג

26.10.2009 / 8:27

הרשת נקנסה ב-110 אלף ש"ח לאחר שנמצא כי הטעתה צרכנים בפרסום לא מדוייק של פרטי מבצעים וכן כי פרסמה כי מוצרים מסויימים נמכרים במבצע שעה שמחירם היה המחיר הרגיל שנקבע להם

רשת הום סנטר הורשעה בגין עבירות הטעיית צרכנים ונקנסה בסך של 112 אלף שקל. בנוסף לקנס הכספי חייבה שופטת בית משפט השלום בחיפה, יעל פרדלסקי, את החברה לחתום על התחייבות בסך 40 אלף שקל שלא תחזור על העבירות שבכתב האישום. מנהל הסחר של החברה נקנס אף הוא בסכום של 10,000 שקל והתחייבות כספית דומה בגובה 5,000 שקל לשנתיים.

כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד רחל בורנשטיין ממחוז חיפה והצפון של משרד התמ"ת, כולל שלושה אישומים. מהאישום הראשון עולה כי בקיץ 2008 יצאה הרשת במבצע שפורסם באמצעי התקשורת השונים תחת הכותרת "קונים ב-200 שקל ויותר ומקבלים הנחה של 50% מסכום הקנייה בקניות הבאות". עם זאת בפועל, ההחזר בשיעור 50% בתווי הקניה הותנה ברכישת מוצרי הרשת בסכום שהוא פי שלושה משווי תווי הקנייה עצמם, וכל זאת בתוך 20 יום בלבד.

בפרסומי החברה לא הופיעו התנאים הנ"ל, ובכך הוטעו הצרכנים בעניין מהותי בעסקה והוסתרו מהם תנאים מהותיים במכירה מיוחדת.

באישום השני הורשעה החברה בציון המלה "מבצע" ליד מוצרים שהוצעו למכירה באחד מסניפיה, אף שהמחירים שהוצעו לצרכנים היו המחירים הרגילים של המוצרים. האישום השלישי עסק בהיעדר סימון בעברית של פריטים שהוצעו למכירה בסניף קרית שמונה של הרשת.

  • עוד באותו נושא:
  • הום סנטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully