וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשלום עכשיו עושים צחוק מח"כים מהימין?

פנחס וולף

25.10.2009 / 18:22

שלושה בני אדם שביקשו לראיין את ח"כ מיכאל בן ארי עוכבו לחקירה בכנסת בחשד שהתחזו לסטודנטים וניסו להכשילו בשליחות "שלום עכשיו". בן ארי הגיש תלונה במשטרה

תאגיד כאן

(הערוץ הראשון)

בשלום עכשיו מגחכים בסתר על חברי כנסת מהימין ולאחרונה ניסו לעשות זאת גם בפומבי. שלושה אנשים שביקשו לראיין היום (ראשון) את ח"כ מיכאל בן ארי (האיחוד הלאומי) עוכבו לחקירה בכנסת בחשד להתחזות וניסיון להכשלת חבר כנסת.

השלושה פנו לח"כ בן ארי בבקשה לראיין אותו בנימוק שהם סטודנטים וברצונם לראיינו לצורך לימודיהם. עוזרו הפרלמנטרי של בן ארי, איתמר בן גביר, אף ביקש עבורם אישור כניסה לכנסת. השלושה והציוד שהיה עימם, עברו כמקובל בדיקה ביטחונית.

במהלך הראיון שהתקיים בחדרו, חשד בהם בן ארי שאינם סטודנטים לאור השאלות שהם הציגו לו. חבר הכנסת פנה לקצין הכנסת לתחקר ולתשאל את השלושה - מי הם ומה מטרת בואם.

בבדיקת הנושא על-ידי קצין הכנסת הודו השלושה כי הם אינם סטודנטים ולפי דבריהם תנועת "שלום עכשיו" הזמינה את העבודה מחברת ההפקות EPW בכדי לראיין חברי כנסת מהצד הימני של המפה הפוליטית ולהציג אותם באור מגוחך. שלושת המעוכבים שוחררו. קצין הכנסת הגיש תלונה למשטרה על התחזות וניסיון להכשלת חבר כנסת.

שלום עכשיו: "עושים שירות לבן ארי"

מזכ"ל שלום עכשיו, יריב אופנהיימר אמר לוואלה! חדשות כי "הרעיון שעמד מאחורי הניסיון לראיין את ח"כ מיכאל בן ארי היה להציג סדרת סרטונים המציגה את הימין ללא מסכות, ולהציג את האמת בפני הציבור, ואת הסכנה שהוא מהווה לדמוקרטיה הישראלית". לגבי השאלה על המוסריות של צעד כזה אמר אופנהיימר כי "כאשר לפני הבחירות תחקירן ניסה להתרים אותי בצורה בלתי חוקית כדי לבחון את אופן פעולתי, זה מוסרי או לא? כשרוצים להציג את המציאות צריך לפעמים להשתמש בדרכים לא קונוונציונליות".

"באנו לתת לבנאדם הזדמנות לתת ביטוי לדעותיו", הבהיר אופנהיימר. "אנחנו עושים שירות גם לאותם אנשים, תוך נתינת במה לא קטנה. הם חשבו שדבריהם יוצגו רק בפני סטודנטים, אך למעשה זה יוצג בפני כל עם ישראל. הרעיון הוא להציג אותם כמו שהם באמת, זה אתגר גדול שלקחנו על עצמנו". אופנהיימר אמר שחלק גדול מהצילומים בשלבי סיום וכי ארגון שלום עכשיו ינסה למצוא דרך להמשיך בפרוייקט.

חבר הכנסת בן ארי התייחס הערב לאירוע ואמר כי הוא שמח שאנשי שלום עכשיו נתפסו על חם ושתרמיתם נחשפה. בן ארי אמר כי "לצערי מדובר בפרובוקציה. הגשתי הלילה תלונה במשטרה בדרישה לחקור לא רק את הצעירים אלא גם את שולחיהם, את יריב אופנהיימר ואת חבריו שלמעשה ניסו לעשות כאן צעד שמרעיש את ציבור הבוחרים שבחר אותי. טוב שיש מי שחושף את השקר ואת התרמית של שלום עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully