וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסי אבוטבול נפרד מהג'יפ ומרכבי הב.מ.וו

גלעד גרוסמן

25.10.2009 / 16:00

בית המשפט הורה לחלט שלושה כלי רכב שהיו שייכים למשפחתו של אסי אבוטבול, שהורשע בניהול ארגון פשע ונשלח ל-13 שנות מאסר, בנוסף חולט סכום של 200 אלף שקל

בית המשפט המחוזי בתל אביב הורה היום (ראשון) על חילוטם של שלושה כלי רכב שהיו שייכים למשפחתו של אסי אבוטבול. אבוטבול נידון לפני כארבעה חודשים ל-13 שנות מאסר לאחר שהורשע בניהול ארגון פשיעה ובעבירות של סחיטה, הצתה, כליאת שווא ועבירות הון. זו הפעם הראשונה שבית המשפט מורה על חילוט נכסים על סמך החוק למאבק בארגוני פשיעה.

השופטים קיבלו את בקשת עורכי הדין נורית קורנהאוזר, צחי עוזיאל וקרן בר-מנחם מפרקליטות מחוז מרכז, והורו על חילוט ג'יפ מסוג שירוקי שהיה שייך לאבוטבול בעת ששהה בפראג וננטש במעבר גבול נהר הירדן לפני כשנתיים וחצי, שם נתפס על ידי רשות המסים.

בנוסף, השופטים הורו על חילוט כספי מכירת שתי מכוניות ב-מ-וו שהיו שייכות לאשתו ואחותו של אבוטבול. כמו כן, חולט סכום של 200 אלף שקל שהפקיד אבוטבול בתחילת משפטו. כמו כן, השופטים הורו על חילוט שתי חנויות ודירה שהיו שייכות לגבריאל עשור, מי שהורשע בחברות בארגונו של אבוטבול והשתתף בסחיטת אנשי עסקים, וחילוט כספים משני נאשמים נוספים בפרשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully