וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 שנים למאלף כלבים שביצע מעשים מגונים

גלעד גרוסמן

25.10.2009 / 15:15

מאלף הכלבים עדי ליסק הודה במסגרת עסקת טיעון במעשים מגונים שביצע בתלמידתו בת ה-14. השופטים: "אין ספק שיחסים מסוג זה מותירים בנפש הקורבן צלקות עמוקות"

יח"צ - חד פעמי

(צילום: עוז מרון, ענת ברק)

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר היום (ראשון) חמש שנות מאסר על מאלף הכלבים עדי ליסק, שהודה והורשע במסגרת הסדר טיעון בביצוע מעשים מגונים בילדה בת 14. בנוסף, בית המשפט חייב אותו לפצות את הנערה בסכום של 40 אלף שקל.

ליסק, בן 34, ואשתו הם הבעלים של המרכז הישראלי לכלבים. הנערה השתתפה בחוג שקיימו במרכז, וליסק נהג להסיע אותה ברכבו מביתה למרכז ובחזרה. על פי כתב האישום המתוקן שהוגש נגדו, בחודשים יולי-אוגוסט 2007, הוא ביצע בה מעשים מגונים מספר פעמים במהלך הנסיעות. ליסק, שהורשע בעבר בעבירות דומות, הודה כי אם לא היה נעצר היה ממשיך בביצוע העבירות.

בעקבות המקרים הידרדרה הנערה בלימודים, היא החלה להתבודד בחדרה, לסבול מסיוטים, לבכות ולצעוק מתוך שינה. היא הפסיקה להיפגש עם חברותיה ונזקקה לטיפול ממושך.

השופטים, נורית אחיטוב, מרים דיסקין ורענן בן יוסף, כתבו בגזר הדין כי "כאשר מדובר בעבירות מין שבוצעו בקטינים, על בית המשפט להטיל עונשים כבדים כגמול למעשים וכביטוי לסלידת החברה ממעשים אלה, במיוחד כאשר מדובר במי שאמור היה לשמש דמות חינוכית לילדים עמם עבד, ומעל באופן מחפיר באמון שנתנו בו הן הילדים, והן הוריהם ששלחו את ילדיהם לחוג מתוך אמונה כי הוא יעשיר את עולמם וירחיב את אופקיהם".

עוד הוסיפו השופטים, כי ליסק "לא חס על המתלוננת חרף פער הגילאים שביניהם. אין ספק שיחסים מסוג זה מותירים בנפש הקורבן צלקות עמוקות ורושם בל יימחה, שספק רב אם הזמן יעלה לו ארוכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully