וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת בזק הזניקה את מניית 012 סמייל ב-36%

עומר רבין

25.10.2009 / 16:31

חברת התקשורת של אלוביץ' באמצעותה תבוצע העסקה קפצה בשיעור מרשים במסגרת המסחר בבורסה של ת"א. מניית אפריקה הוסיפה 16% לערכה וגם בבז"ן רשמו יום ירוק

שבוע המסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב נפתח היום על רקע הודעת חברת בזק שאישרה את עסקת המכירה הצפויה של כשליש ממניות החברה לאיש העסקים שאול אלוביץ' - הבעלים של חברת "012 סמייל" באמצעותה תתבצע עסקת הרכישה הנאמדת ב-6.5 מיליארד דולר.

העסקה המדוברת הזניקה את מניית סמייל 012 בשיעור מרשים של לא פחות מ-36%. מנגד, מניית בזק עצמה דווקא ירדה היום ברוב שעות המסחר אך התייצבה בשעות האחרונות ולבסוף אף סיימה בעליה קלה של 0.2% בערכה.

מניית "אפריקה" שבשליטת איש העסקים לב לבייב התחזקה גם היא היום - למרות הדיווחים על פיצוץ במשא ומתן בין מחזיקי האג"ח לבין הנהלת החברה סביב הסדר הפירעון המתגבש. המניה הוסיפה לערכה 16% במהלך יום המסחר. מניית בז"ן עולה גם היא ביותר מ-10% וכן מניות הבנקים הגדולים, לאומי ופועלים, הוסיפו יותר מ-2% כל אחת.

מדד ת"א 25 מוסיף לנוע סביב רמות גבוהות לשביעות רצונם של המשקיעים: בסופו של יום המסחר הוסיף המדד כ-0.9% ונקבע ברמה של כ-1,052 נקודות. מדד ת"א 100 עלה בשיעור של אחוז אחד לרמה של 983 נקודות. מדד תל טק רשם שיפור צנוע יותר של 0.6%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully