וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדיווה הלבנונית עושה הסבת מקצוע

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

25.10.2009 / 14:31

ננסי עג'רם, הכוכבת הגדולה של הזמר הערבי, מונתה לשגרירה של רצון טוב מטעם יוניצ"ף במזרח התיכון. בעבר קיבלה איומים לרצח בגלל לבושה "הפרובוקטיבי"

ננסי עג'רם, אחת הזמרות הלבנוניות הפופולריות והאהובות ביותר בעולם הערבי, מונתה לשגרירת רצון טוב של יוניצ"ף (סוכנות האו"ם לטיפול בילדים) באזור המזרח התיכון וצפון אפריקה. עג'רם בת ה-26, שהפכה לא מזמן לאם, אמרה כי הסטטוס החדש שלה רק הוסיף לה רצון ותשוקה לסייע לילדי העולם ולעמוד לצידם. "אני מקווה שאעזור ולו במעט ליוניצ"ף", אמרה בראיון לרשת 'אל-ערביה'.

ננסי עג'רם, שגרירת רצון טוב של יוניצ"ף במזרח התיכון.. רויטרס
הסטטוס החדש הוסיף רצון ותשוקה. עג'רם/רויטרס

עג'רם, ילידת 1983, החלה את הקריירה המוסיקלית שלה כילדה בת 11 כשזכתה במקום הראשון בתחרות כשרונות צעירים בלבנון. מאז הספיקה עג'רם להוציא מספר אלבומים שזכו להצלחה גדולה בעולם הערבי ובעקבות כך הפכה עג'רם לזמרת פופ נערצת. רבים רואים בה כזמרת המובילה כיום בעולם הערבי המודרני לצד הזמרת הלבנונית הייפא ווהבי. חוגים איסלמיים קיצוניים מתנגדים לה ואף איימו בעבר על חייה בטענה שלבושה חשוף והתנהגותה אינה צנועה. באחת מהופעותיה במצרים אף לבשה אפוד מגן מתחת לשמלתה לאחר שקיבלה איומים ברצח.

ננסי עג'רם, שגרירת רצון טוב של יוניצ"ף במזרח התיכון.. רויטרס
ננסי עג'רם, שגרירת רצון טוב של יוניצ"ף במזרח התיכון./רויטרס

עג'רם היא האישה השגרירה הראשונה לאזור מטעם יוניצ"ף אך האמנית השלישית שמונתה לתפקיד באזור זה. לפניה מילאו את התפקיד הקומיקאי הסורי הנודע דריד לחאם והשחקן המצרי מחמוד קאביל, שאף ברך את עג'רם לרגל כניסתה לתפקיד. עג'רם בתגובה הודתה לקאביל על פעילותו למען הילדים ואמרה כי אם יהיו עוד כמותו, העולם היה נראה טוב יותר. "אני רואה במינויי לתפקיד כהגשמת החלום הגדול ביותר שלי כאמנית, כבן אדם וכאם", הוסיפה בהתרגשות.

במסגרת תפקידה, צפויה עג'רם לעסוק בבעיות הקשורות לילדים בקרב מדינות האזור, כגון עוני, רעב ואלימות. ראש מחלקת ההסברה באזור המזרח התיכון וצפון אפריקה מטעם הארגון, עבד א-רחמן רנדור, החמיא לעג'רם ואמר כי היא "אמנית גדולה ואמא בעלת רגישות אנושית, דבר שיסייע לה לשמש כשגרירה מצוינת".

ננסי עג'רם, שגרירת רצון טוב של יוניצ"ף במזרח התיכון.. רויטרס
ננסי עג'רם, שגרירת רצון טוב של יוניצ"ף במזרח התיכון./רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully