וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

42 חודשים בכלא למתעלל מינית בילדות

קובי מנדל

25.10.2009 / 12:17

משה פרץ, בן 63 מחיפה, הורשע שביצע מעשים מגונים בארבע ילדות בנות 9. בין השאר חשף בפניהן את איבר מינו, וביקש מהן לסבן את גבו תמורת גלידה

בית משפט השלום בחיפה גזר הבוקר (ראשון) 42 חודשי מאסר בפועל, שנת מאסר על תנאי, חודשי מאסר על תנאי, ופיצוי בגובה 20,000 שקל על משה פרץ, בן 63 מחיפה, שהורשע כך על פי הודאתו, בביצוע מעשים מגונים בארבע קטינות בנות 9 בביתו.

ארבע המתלוננות שהו בחודש יולי 2008 בביתו של הנאשם, בו הוא מגדל כלבים, חתולים ותרנגולות. לאחר שהקטינות אכלו ושיחקו עם בעלי החיים, חשף הנאשם את איבר מינו בנוכחותן. משהבחינו הילדות בכך, פנה אליהן הנאשם באומרו: "זה טבעי לעשות כך כיוון שחם". לאחר מכן מזג הנאשם למתלוננות וודקה.

בנוסף, במהלך שנת 2008 הגיעו שתיים מהמתלוננות לבית הנאשם. הוא חשף את איבר מינו בנוכחותן, ואף הסביר להן שיש לו חוברות שאם הוא מעיין בהן, אז איבר מינו "עומד". הנאשם אכן עיין בחוברות פורנוגרפיות וביקש מהמתלוננות לגעת באיבר מינו, אך הן סירבו לעשות כן.

עוד במהלך אותה שנה, הגיעו המתלוננות לבית הנאשם, ובזמן שהתקלח הוא ביקש מהן לסבן את גבו בעודו עירום, וזאת לאחר שהבטיח לקנות להן גלידה – המתלוננות עשו כבקשתו.

השופט זאיד פלאח ציין בגזר הדין כי "מעשיו של הנאשם, מעידים על אדם שהגיע לשפל המדרגה – הוא ניצל את גילן הצעיר של הקטינות ואת תמימותן, וכן ניצל את האמון שנתנו בו, כאדם המבוגר מהן ב- 55 שנה לערך, וביצע בהן ובפניהן את מעשיו הנלוזים".

השופט המשיך ואמר כי "אמנם, כדברי סנגורו של הנאשם, מרבית המעשים המיניים לא נעשו תוך כדי מגע בין הנאשם והמתלוננות, ואולם,קורה שחוסר מגע מביא לפגיעה חמורה בהרבה מקיומו של מגע. הפגיעה בנפשן של ארבע המתלוננות, מהווה התנהגות מינית אסורה, המגיעה לדרגת חומרה גבוהה. הנאשם התמיד במעשיו משך תקופה שהשתרעה על פני חודשים רבים, עד למעצרו, ואין לראות במעשיו כמעידה חד פעמית, אלא כהתנהגות חוזרת, שמטרתה להביא לגירוי, ביזוי או סיפוק מיני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully