וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאבד בתאו החשוד ברצח אשתו בנתניה

איילה חננאל

24.10.2009 / 18:43

אמרה טמיסגין החשוד ברצח אשתו בנתניה השבוע התאבד בתאו שבבית המעצר הדרים. המשטרה תקים ועדת חקירה לבדיקת נסיבות ההתאבדות של העציר שלא הוגדר כבעל נטיות אובדניות

העציר אמרה טמיסגין חשוד ברצח אישתו אורלי השבוע שם קץ לחייו בתלייה היום (שבת) בבית המעצר הדרים. משירות בתי הסוהר נמסר כי טמיסגין הושאר לבד בתאו ומאוחר יותר נמצא תלוי. צוות של סוהרים טיפל בו, אך לא הצליח להציל את חייו. הנושא הועבר לבדיקת המשטרה ותוקם ועדת חקירה של השב"ס.

פרקליטו של טמיסגין, עו"ד אבי חימי, אמר לוואלה! חדשות כי "עד עתה לא קיבלתי כל דיווח מאף גורם על התאבדותו של מרשי, ונאלצתי ללמוד על כך מכלי התקשורת, דבר המעיד על קהות החושים של המערכת".

בשב"ס מסרו כי טמיסגין נמצא תלוי מהמיטה העליונה כשסדין כרוך סביב צווארו. ניסיונות ההחייאה של הסוהרים והצוות הרפואי לא צלחו והם נאלצו לקבוע את מותו. העציר לא הוגדר כדרוש השגחה או כבעל נטיות אובדניות.

שב"ס יקים ועדת בדיקה

טמיסגין חשוד כי ביום שלישי השבוע רצח את אשתו, אורלי דהיינס, בת 35 מנתניה. על פי החשד רצח אותה אמרה בדקירות סכין ולאחר מכן נמלט מזירת האירוע. כשעה אחרי הרצח נתפס הבעל בידי כוחות משטרת מחוז תל אביב.

לאור ריבוי ההתאבדויות בשב"ס בתקופה האחרונה היו אמורות להימסר השבוע חלק ממסקנות ועדת החקירה שהוקמה במשטרה בנושא התאבדותו של הבדרן דודו טופז לידי שופט. לבקשת המשפחה על ממצאי התיק הוטל חיסיון.

במהלך יום הכיפורים התאבד אסף גולדרינג שנאשם ברצח בתו נועה בת ה-3 בכלא רימונים לאחר שקפץ מחומה בגובה שלושה מטרים בעת שטייל בחצר בית הכלא, גולדרינג נפל על ראשו וניסיונות ההחייאה שבוצעו בו לא צלחו והוא מת. בחודש אוגוסט התאבד השחקן דודו טופז בתאו שבבית המעצר ניצן. טופז נמצא תלוי על כבל חשמלי במקלחת.

עדכון ראשון: 14:18

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully