וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקנית שנפצעה קשה בתאונה שבה להכרתה

קובי מנדל

23.10.2009 / 9:27

שחקנית הקאמרי הלנה ירלובה נפצעה קשה כשרכב התנגש ברכב ההסעות בו נסעו היא וחבריה לתיאטרון. הבוקר היא נותקה ממכונת ההנשמה ומצבה מוגדר בינוני ויציב

השחקנית הלנה ירלובה שנפצעה אמש קשה בתאונת דרכים ליד צומת ישי שבה הבוקר (שישי) להכרתה. מצבה מוגדר כעת בינוני אך יציב והיא נותקה ממכונת ההנשמה. ירלובה עדיין מאושפזת במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים רמב"ם.

ירלובה נפגעה בתאונה יחד עם רכב תיאטרון הקאמרי בו היא משחקת, בדרכו של צוות ההצגה "היה או לא היה" בה מככבת ירלובה בחזרה מטבריה. ירלובה הועברה לבית החולים רמב"ם. מבית החולים נמסר כי לא נשקפת סכנה לחייה. השחקן אלי גורנשטיין וחמישה חברים נוספים בצוות ההצגה נפצעו פציעות קלות והם פונו לבית החולים "העמק" בעפולה. בהנהלת הקאמרי דאגו להודיע למשפחות באופן מידי על התאונה וכן לדאוג להסעות עבור בני המשפחות לבתי החולים.

אמש שיחזר מתנאל וכטנג, שחקן תיאטרון הקאמרי שישב ליד ירלובה את השניות הגורליות בהן הרכב פרטי התנגש ברכב ההסעות של התיאטרון. "ישבתי בכיסא האחורי וראיתי איך הרכב הפרטי סטה לכיוון שלנו במרחק של בין 30 ל-50 מטר והתנגש בנו. הרכב שלנו כמעט התהפך, אך הודות לנהג זה לא קרה, הוא הסיט את ההגה וכך הציל אותנו. הלנה ירלובה שנפצעה קשה ישבה לידי ולאחר התאונה תפסתי אותה, החזקתי ברגליה כדי שלא יקרה לה כלום, אך אני לא יודע אם זה באמת עזר. שאלתי אותה – את יכולה לענות לי? את חיה? אך היא לא ענתה לי. הכבישים בצפון לצערי לא מסודרים ואנחנו שומעים על זה כל יום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully