וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ש"ס: מחר נביא הצעות חלופיות לקיצוץ בתקציב

לירון מרוז

23.12.2001 / 18:15

במפלגות הקואליציה דנים בשעות אלו כיצד להצביע מחר בישיבת הממשלה בעניין הקיצוצים בתקציב; העבודה תיפגש הלילה עם ראש הממשלה; ש"ס, כרגיל, פוסלת על הסף

המערכת הפוליטית מעכלת בשעות אלו את הקיצוצים בתקציב, עליהם הכריז היום משרד האוצר. מחר אמורה להתקיים ישיבת ממשלה, בה יתבקשו השרים לאשר את ההצעה.

שרי מפלגת העבודה נפגשים הערב על מנת לקבוע את עמדתם. בשעה 23:00 הם אמורים להיפגש בענייין עם ראש הממשלה, אריאל שרון. לפחות שר אחד, שר התרבות, המדע והספורט, מתן וילנאי, צפוי להתנגד לקיצוץ. וילנאי האשים את פקידי האוצר, המבקשים לקצץ מתקציב משרדו 110 מיליון שקלים, בהתנכלות על רקע אישי. לדבריו, באוצר זועמים על כך שחוק הקולנוע והעברת תוספת של מיליוני שקלים לספריות הציבוריות עברו בכנסת ובממשלה, בניגוד לדעתם.

גם אצל ש"ס, הסיעה השלישית בגודלה בממשלה, לא צפוי שרון ללקק דבש. יו"ר הסיעה, השר אלי ישי, אמר כי בהצעות האוצר אין בשורה, "אלא מכת מוות לשביב של תקווה לאותן משפחות נזקקות". ישי ציין כי הוא מתכוון להביא מחר לישיבת הממשלה הצעות חלופיות ואף הזהיר את ראש הממשלה מפני הישענות על מפלגת העבודה ומפלגות אופוזיציה שונות.

לפחות בתחום הפנים ליכודי עשויים ראש הממשלה ושר האוצר לזכות למעט שקט, לאחר שבין שר האוצר ושרת החינוך חלה התקרבות גדולה בנוגע לקיצוצים במשרד החינוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully