וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 שנות מאסר לבעל שניסה לרצוח את אישתו

רמי שני

22.10.2009 / 13:48

בהטה מלקה שניסה לרצוח את אישתו לאחר שנפרדה ממנו נידון ל-10 שנות מאסר בפועל. השופטים החמירו בעונשו שכן אין זו הפעם הראשונה שתקף את בת זוגו

בית המשפט המחוזי בבאר שבע, גזר אתמול (רביעי) עשר שנות מאסר ועוד שנה וחצי מאסר על תנאי על בהטה מלקה, שהורשע בניסיון לרצוח את בת זוגו, ממנה נפרד לפני כשנתיים וחצי. על פי כתב האישום, מלקה המתין לאישה ולשתי הבנות שלה מחוץ לביתה וכשהבחין בה, רץ לעברה כשבידו סכין. האישה הצליחה להיאבק בו ולמנוע את הדבר. שכנה שהבחינה בכך, החלה לצעוק ומלקה פסק מניסיונותיו ונמלט מהמקום.

עורכי הדין שגיב בר שלום ונתן מלסה, שייצגו את מלקה, ביקשו מבית המשפט להתחשב במצבו הנגזר מנסיבות חייו הקשות. הם סיפרו על תנאי חיים קשים מגיל צעיר, עת עלה מאתיופיה, התייתם מהוריו וחי ללא מסגרת. מלקה עצמו הביע חרטה על המעשה וטען שהוא למד את הלקח ולא יחזור על מעשיו.

הרכב שלושת שופטי בית המשפט, ברוך אזולאי, צילה צפת ונתן זלוצובר, בחנו את מכלול ההרשעה נוכח בקשת הסנגורים ומלקה עצמו. הם כתבו, שלזכות הנאשם יש לקחת בחשבון את קשיי הקליטה בישראל, את מצבו הכלכלי והסוציאלי ואת נסיבות חייו, כפי שתוארו בטיעוני הסנגור. כמו כן, הם הביאו בחשבון שהנזק הפיזי שנגרם למתלוננת אינו רב, לא בשל חרטתו אלא בזכות מאבקה של המתלוננת. עם זאת, הם קשרו גם את העובדה שאין זו הפעם הראשונה בה הוא תקף את בת זוגו לשעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully