וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות המסים תחדש החקירה בעניין מוני פנאן

אלון שן

22.10.2009 / 15:38

הרשות תערוך בדיקה מקפת בניסיון לגלות פרטים נוספים, והאם שחקנים ומאמנים שמסרו את כספם לפנאן העלימו כספים

רשות המסים הודיעה היום (חמישי) כי היא תחדש את החקירה בנוגע להעלמות המס של שחקנים מליגת העל בכדורסל, זאת בעקבות הדיווחים על בנק ההשקעות של מוני פנאן.

בעקבות התאבדותו של פנאן פורסמו בימים האחרונים דיווחים רבים על התנהלות כספית לא חוקית לכאורה של כדורסלנים רבים מליגת העל. רשות המסים הודיעה כי תערוך בדיקה מקפת בניסיון לגלות פרטים נוספים בפרשה, והאם שחקנים ומאמנים שמסרו את כספם לפנאן העלימו כספים.

בעבר נבדק כבר העניין על ידי רשות המסים, אך אז לא נמצאו פרטים מחשידים, ולכן הוחלט שלא להעמיק בבדיקה. ייתכן שהרשות תבקש חשבונות בנק, מסמכים ועדויות מדמויות בכירות ושחקנים ממכבי תל אביב. אישים בקבוצה עשויים להיות מזומנים לחקירה.

אתמול (רביעי) אמר שחקן עבר של מכבי תל אביב לוואלה! ספורט: "מה ההפתעה הגדולה? פתאום כולם נזכרו?", תקף, "פתאום כולם המומים? מספיק עם הצביעות. על העסקים של מוני ידענו כבר לפני עשרים שנה. כולם ידעו שהכסף בידיים טובות. היו שמים אצלו את הכסף ומקבלים תשואה חודשית. שמת איקס כסף, ובכל חודש קיבלת ריבית על הקרן, בזמנים קבועים, בצורה מסודרת. בהתחלה קיבלת את הכסף בצורת צ'קים בנקאיים, אחר כך מזומן בתוך מעטפה".

אותו שחקן ציין כי אין סיכוי שבהנהלת מכבי תל אביב לא ידעו: "שמעתי שבהנהלת מכבי מיתממים. הם בהלם. כאילו שהם לא ידעו... תגיד, יכול להיות דבר כזה? יכול להיות ששמעון (מזרחי) לא ידע? יכול להיות שאני ידעתי, ושמעון לא? איך אפשר לטעון דבר כזה בכלל? ודיוויד (פדרמן), אתה חושב שהוא לא ידע? תעשה לי טובה. בוא לא נהיה נאיביים".

* כמו כן, התנועה לאיכות השלטון פנתה ליוהמ"ש בבקשה להורות על חקירה לבדיקת מעורבות שופטי כדורסל או מנהל קבוצות כדורסל בהשקעות אצל מוני פנאן ז"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully