וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: "אנס המקלטים" ניסה לתקוף שוב

איילה חננאל וגלעד גרוסמן

22.10.2009 / 12:17

משה מורדוף, בן 29 מגבעת שמואל שזכה לכינוי "אנס המקלטים", שוחרר השנה לאחר שריצה עונש מאסר של 13 שנה בגין עבירות מין ב-13 קטינים. היום הוגש נגדו אישום לפיו הוא ניסה לחטוף ולתקוף ילדה בת 7

"אנס המקלטים" חזר לתקוף: כתב אישום נגד משה מורדוף, בן 29 מגבעת שמואל הוגש הבוקר (חמישי) לבית המשפט המחוזי בתל אביב . מורדוף מואשם בניסיון חטיפה של ילדה בת 6, כליאתה, תקיפתה וניסיון לבצע בה מעשה מגונה.


מורדוף השתחרר בחודש אפריל האחרון מהכלא לאחר שריצה תקופת מאסר בגין ביצוע עבירות מין ב-13 קטינים בני 6 עד 11. הוא כונה "אנס המקלטים" מאחר וביצע חלק מהעבירות במקלטים לאחר שגרר לשם את קורבנותיו. על מורדוף נגזרו בשנת 2000, 15 שנות מאסר אולם הוא שוחרר השנה בעקבות קיצור שליש מעונש מאסרו.

תקיפתו האחרונה אירעה לפני מספר ימים. מחקירה שנוהלה במחלק האלימות במשפחה של מרחב דן במשטרה עולה כי מורדוף עקב אחר ילדה בת 7 בבני ברק, נכנס עימה למעלית והחל לדבר איתה. הילדה המבוהלת ניסתה להימלט, אולם הוא חסם את יציאתה מהמעלית ותפס אותה בידו. בעודו אוחז בקטינה ומונע ממנה כל אפשרות לצאת מהמעלית, לחץ מורדוף על כפתור במעלית שמוביל לקומת המרתף. אולם, המעלית עצרה בקומת הכניסה, ולא ניתן היה לרדת לקומת המרתף באמצעות המעלית.

בקומת הכניסה, הוריד מורדוף מידיו את הקטינה וגרר אותה בכוח ובניגוד לרצונה למרתף, בעודה בוכה ומתחננת בפניו שישחרר אותה. בשעה שמורדוף נותר לבדו עם הקטינה במרתף, נכנס לבניין אביה של הילדה. מורדוף נבהל מחשש שאביה של הילדה, שמע את זעקותיה ושחרר אותה. שוטרי הסיור של מרחב דן הוזעקו למקום ועצרו את הנאשם שנמצא תחת צו פיקוח האוסר עליו להימצא בקרבת קטינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully