וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיל האוויר תקף מבנה ומנהרות ברצועת עזה

אופק עיני

22.10.2009 / 3:41

מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו מבנה המשמש לייצור אמצעי לחימה בעיר עזה ושתי מנהרות להברחת נשק באזור רפיח, כתגובה לירי הקסאם לשער הנגב מוקדם יותר

מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו הלילה (חמישי) מבנה המשמש לייצור אמצעי לחימה באזור העיר עזה ושתי מנהרות להברחת אמצעי לחימה באזור רפיח בדרום הרצועה. מדובר צה"ל נמסר כי זוהו פגיעות מדויקות במטרות וכי המטוסים שבו בשלום לבסיסם. עוד נמסר כי "התקיפה מהווה תגובה לירי הרקטי לעבר שטח מדינת ישראל אמש. צה"ל ימשיך להגיב בחומרה לכל ניסיון להפר את השקט בדרום הארץ".

גורמים פלסטינים דיווחו כי שני בני אדם נפצעו קל מאוד מתקיפת מטוסי חיל האוויר באזור רפיח. עוד דווח כי מתקיפת המבנה בעזה לא היו פצועים, אולם נגרם נזק כבד למבנה, כאשר אחת הפצצות שנורו התפוצצה והשנייה לא.

מוקדם יותר היום נפלה רקטת קסאם בשטח פתוח במועצה האזורית שדות נגב. לא דווח על נזק או על נפגעים.

ביום ראשון התפוצצה רקטת בשטח פתוח במועצה האזורית שער הנגב. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. מוקדם יותר נשמעה באזור אזעקה אך מבדיקת כוחות הביטחון הוברר כי היתה זו אזעקת שווא.

ביום שלישי שעבר נפלה רקטת קסאם בשטח פתוח במועצה האזורית שדות נגב. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. אזעקת צבע אדום נשמעה בחלק מהישובים באזור. בתגובה תקפו מטוסי חיל האוויר שתי מנהרות להברחת נשק ברצועת עזה. הפלסטינים דיווחו כי שלושה בני אדם נפצעו במהלך התקיפה.

שבוע לפני כן התפוצצה רקטת קסאם בשטח פתוח במערב הנגב. לא דווח על נפגעים או על נזק. כוחות הביטחון סרקו את האזור בחיפוש אחר מקום הנפילה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully