וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלטה בכנסת: גברים ונשים יעשו כושר בנפרד

פנחס וולף

21.10.2009 / 18:23

ח"כ מיכאל בן ארי ביקש לבצע הפרדה בין שני המינים בחדר הכושר של הכנסת. הממונה על הספורט הסכים והקצה לכך שעתיים בשבוע. "זה מסר חשוב, גם לנו יש בעניין זכויות"

הממונה על הספורט בכנסת, הודיע היום (רביעי) לח"כ מיכאל בן ארי (האיחוד הלאומי) כי מזכירות הכנסת החליטה לאשר את בקשתו ולהקצות שעתיים בשבוע בהן תהיה הפרדה בין נשים לגברים בחדר הכושר של הכנסת. ח"כ בן ארי פנה אל מזכיר הכנסת ואמר לו כי הוא ועוזרו הפרלמנטרי איתמר בן גביר מעוניינים להתאמן בחדר הכושר של הכנסת.

ח"כ בן ארי אמר בתגובה כי "בריאות הגוף היא מפתח לבריאות הנפש. בסיר הלחץ של הכנסת הפעילות הספורטיבית חיונית כמו אוויר לנשימה. שעות ההפרדה בין גברים לנשים הם מסר חשוב שגם לציבור שמקפיד בעניין זה יש זכויות. אני מכבד את הציבור שלא מקפיד בעניין אבל שמח שהכנסת יישמה עמדה ליברלית ופלורליסטית המאפשרת גם לגוונים שונים של הציבור להתאמן בחדר הכושר".

עם כניסתו לתפקיד כחבר בכנסת הנוכחית, הצליח בן ארי לעורר מספר סערות. בין היתר הוא מינה את פעיל הימין הקיצוני איתמר בן גביר לתפקיד דוברו. לאחר נאומו של נשיא המדינה בטקס השבעת חברי הכנסת ה-18, אמר ח"כ בן ארי כי "חבל שפרס מנצל נאום ממלכתי כדי להטיף שוב להזיה המסוכנת של שתי מדינות לשני עמים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אני מכבד את הציבור שלא מקפיד בעניין". בן ארי ובן גביר גומאים קילומטרים/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • הכנסת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully