וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליעזר שקדי הוא מנכ"ל אל על החדש

זוהר בלומנקרנץ

21.10.2009 / 17:45

דירקטוריון החברה החליט על מינויו של מפקד חיל האוויר לשעבר כמנכ"ל. בין המועמדים להחליף את המנכ"ל המכהן, חיים רומנו, היה הרמטכ"ל לשעבר דן חלוץ

דירקטוריון אל על החליט הערב (רביעי) על מינויו של מפקד חיל האוויר לשעבר, האלוף אליעזר שקדי כמנכ"ל אל על. יו"ר הדירקטוריון, עמיקם כהן, הציג מוקדם יותר לחברי הדירקטוריון ארבעה מועמדים. בין המועמדים להחליף את חיים רומנו, שהתפטר לפני כחודש וחצי, היו הרמטכ"ל לשעבר דן חלוץ והמועמד ואליעזר שקדי.

לצד אלו היו מועמדים נוספים בהם ליעד כהן, שהיה עד לאחרונה מנכ"ל קבוצת תנובה; גיורא בר-דעה, שהיה מנכ"ל שטראוס ישראל וכיום מנהל את פעילות החברה בצפון אמריקה; ומומו לירן, שהיה מנכ"ל yes וניהל את פעילות הטלוויזיה ברומניה ומשמש כיום כמנכ"ל אריקסון ישראל.

אין זו הפעם הראשונה ששמותיהם של מפקדי חיל אוויר שפרשו מגיעים לכלי התקשורת כמועמדים להחליף את מנכ"לי אל על: בכל פעם שמגיע תורו של מנכ"ל חברת אל על להתחלף, מיד צצים בתקשורת שמות של מפקדי חיל האוויר לשעבר כמועמדים לתפקיד. כך היה עם מנהלי חברת אל על לשעבר, החל מרפי הרב לב האגדי, דוד חרמש, עמוס שפירא ויואל פלדשו. כאשר עמדו לעזוב את תפקידם הופיעו שמות של מפקדי חיל אוויר לשעבר הרלוונטים לאותה תקופה - כמו איתן בן אליהו, הרצל בודינגר ואביהו בן נון, כמועמדים לתפקיד.

בנוסף למועמדים מהחוץ, בתוך חברת אל על היו עוד שלושה סמנכ"לים אשר ראו עצמם כמתאימים לתפקיד: סמנכ"ל הלקוחות דוד מימון; סמנכ"ל המבצעים ליאור יבור; וסמנכ"ל הכספים ניסים מלכי. שמו של סמנכ"ל המסחר, אלי כהן, עלה אף הוא. כהן עצמו הכחיש בראיון עימו כי הוא מועמד לתפקיד. סגנית יו"ר מועצת המנהלים ובעלי השליטה באל על, תמי מוזס-בורוביץ, חשפה בשיחה פנימית עם אחד מבעלי התפקידים בחברה כי "המנכ"ל החדש יבוא מחוץ לחברת אל על".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully