וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוטלו האישומים נגד החשוד ברצח נחמו

גלעד גרוסמן

21.10.2009 / 13:59

בית המשפט ביטל את כל האישומים נגד אבי דר, שלפי החשד רצח את ציפורה נחמו, בעלת הדירה בה גר בירושלים. הסיבה: הוא אינו כשיר לעמוד לדין. דר יועבר למוסד פסיכיאטרי

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו וקריינות: ענת ברק)

בית המשפט המחוזי בירושלים ביטל היום (רביעי) את האישומים נגד אבי דר, שהודה ברצח בעלת הבית שלו, והורה להעבירו למוסד פסיכיאטרי. בתחילת החודש הוגשה לבית המשפט המחוזי בירושלים חוות דעת פסיכיאטרית שגיבש הפסיכיאטר המחוזי, לפיה דר אינו כשיר לעמוד לדין. בעקבות חוות הדעת שקלו בפרקליטות את המשך ההליכים המשפטיים נגד דר ובסופו של דבר ביקשו לבטלם.

דר, תושב בעיר ירושלים בן 43 הואשם כי רצח את בעלת דירתו ציפורה נחמו. לפי כתב האישום שהוגש באמצעות עורך הדין ניק קאופמן מפרקליטות מחוז ירושלים, היה דר מסוכסך עם נחמו בשל עניינים הקשורים לתחזוקת הדירה. בינואר השנה דרש דר מנחמו החזר הוצאות וכעבור כמה חודשים ביקש לעזוב את הדירה ונחמו החלה בחיפושים אחר דייר חלופי.

בפתח הדיונים במשפטו טען דר כי הוא שפוי. "אני מצטער על הרצח אבל אני לא חולה נפש", אמר דר. לדבריו הוא כשיר לעמוד לדין ואף מעוניין בכך. "יש גורמים המעוניינים לתאר אותי כחולה נפש. יצאו במשפט הרבה דברים שאינם נעימים למשטרה", אמר. דר סירב להתייחס לפרטי המקרה.

במהלך הדיון על הארכת מעצרו אמר אבי דר, כי "אני נלחם נגד כל העולם, אני רוצה משפט. זה לא היה רצח היות והנסיבות מקלות מאוד. הייתי נתון למעקב של משטרה סמויה, סבלתי מהתנכלויות יום יום ושעה שעה ,עברתי עינויים סיניים מצד המשטרה". לדברי דר מה שעשה "לא היה נורמלי היתה כאן התפרצות, זעם אבל לא על רקע מחלה אלא על רקע זה שדחפו בן אדם עד קצה גבול הסיבולת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully