וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: פרצו למכוניות ושברו חלונות כ"שעשוע"

רמי שני

21.10.2009 / 10:01

שני נערים מאשקלון נעצרו בחשד שפרצו לעשרות כלי רכב בעיר וגנבו מתוכם כסף ומכשירי טלפון. בחקירתם אמרו כי הם נהגו גם לשעשע את עצמם בשבירת חלונות של כלי הרכב

שני קטינים בני 14 ו-16 מאשקלון חשודים כי פרצו למספר רב של כלי רכב בעיר וגנבו מתוכם פריטים שונים. לפי החשד, הם גם גרמו למכונית להידרדר ולהתרסק על קיר של בית. השניים, שנעצרו באחרונה, הובאו אתמול להארכת מעצר בבית משפט השלום באשדוד ושוחררו לביתם בתנאים מגבילים. לטענת המשטרה, הם הודו במיוחס להם.

המשטרה המקומית באשקלון קיבלה באחרונה מספר רב של תלונות של תושבים בעניין פריצה למכוניותיהם. מדובר בפריצות לכלי רכב, שחנו בחניות צמודות לבתים, בשכונות נאות אשקלון ונווה אילן בעיר. הפורצים נהגו לקחת מתוך כלי הרכב חפצים קטנים כמו מכשירי טלפון ניידים, מכשירי איתור, ארנקים ופריטים דומים.

מפקד תחנת המשטרה של אשקלון, סגן ניצב חיים בלומנפלד, הקצה כוח מיוחד למיגור התופעה והטיל את החקירה על יחידת התשאול של תחנת משטרת אשקלון. אנשי היחידה בחנו שורה של מקרי פריצות, עד שגילו מידע ששימש כפריצת דרך בחקירה. באחד המקרים, נגנב כרטיס אשראי מתוך אחד מכלי הרכב. החוקרים בחנו את נתיב 'ביצועי' הכרטיס והצליחו לאתר בתי עסק, בו הם עשו עימו שימוש. בחינת מצלמות אבטחה של בתי העסק, הביאה לזיהוי שני החשודים בשימוש בכרטיס.

השניים נעצרו על ידי צוותי בילוש שהגיעו לבתיהם. הם הובאו לחקירה בתחנת המשטרה בה הודו, לטענת החוקרים, בעשרות מקרים של פריצות לכלי רכב. הם הובילו את החוקרים למקומות בהם חנו המכוניות אליהן פרצו ונתנו לחוקרים חלק מהפריטים שגנבו ואשר טרם עשו בהם שימוש. בנוסף, הם הודו בחשדות של פריצות לכלי רכב וסיפרו גם, שנהגו לשעשע את עצמם גם בשבירת חלונות של כלי רכב.

הם הובאו אתמול בפני בית משפט השלום באשדוד לצורך הארכת מעצרם. בית המשפט שחרר אותם למעצר בית בתנאים מגבילים. סנ"צ בלומנפלד אמר בעקבות לכידתם של השניים, שהוא מקווה שהדבר יביא לצמצום משמעותי של תופעת הפריצות לכלי רכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully