וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סניף הדגל של המשביר לצרכן יוקם ב-125 מיליון ש"ח

מאת עדי דברת מזריץ

21.10.2009 / 11:11

בריטיש ישראל, בעלת קניוני ישראל, תשקיע 75 מיליון שקלים בהקמת מרכז מסחרי בירושלים בעבור הסניף של המשביר לצרכן, כאשר בפנים הסניף תשקיע 50 מיליון שקלים

בריטיש ישראל, בעלת קניוני ישראל, תשקיע 75 מיליון שקל בהקמת מרכז מסחרי בירושלים בעבור סניף דגל חדש של המשביר לצרכן תחת השם "מתחם כיכר ציון". היום מתחילה הבנייה של המרכז המסחרי והוא צפוי להיפתח בסוף 2010.

הפרויקט נבנה על מגרש בשטח של כ-900 מ"ר ויהיה בן שבע קומות. סניף הדגל של המשביר לצרכן בתוכו ישתרע על פני כ-5,500 מ"ר, כאשר הוא השוכר היחיד במתחם שנבנה למעשה עבורו.

המשביר לצרכן תשכיר את המבנה ל-24 שנים, כאשר בריטיש תשא במלוא עלות ההשקעה במבנה והמשביר לצרכן תשקיע כ-50 מיליון שקל בפנים הסניף.

עמיר בירם, מנכ"ל בריטיש ישראל השקעות בע"מ, מסר: "אנו גאים להקים את פרויקט מתחם כיכר ציון בלב ירושלים. קבוצת בריטיש ישראל השקעות בע"מ פועלת רבות לשדרוג והשבחת מרכזי המסחר שבבעלותה ומתחם כיכר ציון הוא פרויקט ייחודי שמוקם מהמסד ועד הטפחות על ידי הקבוצה, וככזה ישתלב באווירה המיוחדת של ירושלים"

נסים חסאן, סמנכ"ל תפעול בכיר בקבוצת המשביר לצרכן, סיפר כי הסניף במתחם יהיה בקונצפט חדשני ויהיה סניף הדגל של הרשת, כאשר בקומה העליונה תהיה אטרקציה לתיירים שתכלול בית קפה על טהרת הבריאות וספא. בנוסף, הרשת תיכנס בבית הכלבו לקטגוריות נוספות שבהן אינה פועלת כיום כמו ריהוט גן וריהוט לבית ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully