וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאסרה כניסתו של שר החוץ הצרפתי לעזה

פנחס וולף

20.10.2009 / 22:59

ביקור שר החוץ הצרפתי בישראל יידחה לחודש נובמבר זאת לאחר שגורמים בישראל מנעו מהשר קושנר לבקר בעזה. לשכת נתניהו: "היחסים עם קושנר מצויינים"

ביקורו של שר החוץ הצרפתי ברנר קושנר בישראל, שהיה אמור להתקיים בימים הקרובים, יידחה בשל איסור שהטילה ישראל על כניסתו של השר לרצועת עזה.

גורמים מדיניים אמרו היום (שלישי) לוואלה! חדשות כי ישנם חילוקי דעות בין צרפת לישראל באשר לביקורו של שר החוץ הצרפתי, ברנר קושנר, בבית החולים אל קודס בעזה, זאת בשל החשש שהביקור יגביר את המתיחות עם חמאס. לדברי אותם גורמים, אין זה הזמן לביקורים בטריטוריה שנמצאת תחת שלטון חמאס.

מנהל התקשורת הישראלית במשרד החוץ, יוסי לוי, אמר כי "הביקור נדחה בשל בעיות טכניות והן הצד הצרפתי והישראלי עמלים במציאת מועד לביקור בנובמבר".

מלשכת ראש הממשלה נמסר בתגובה כי "היחסים עם ממשלת צרפת בכלל ועם שר החוץ הצרפתי בפרט מצוינים. ראש הממשלה ישמח לפגוש את שר החוץ הצרפתי שיגיע לביקור בישראל".

סגן שר החוץ לשעבר ח"כ מגלי והבה אמר בתגובה לדחיית ביקורו של קושנר כי "כנראה שלנתניהו ברק וליברמן, לא די במלחמות האמיתיות של ישראל כנגד החמאס, איראן והחיזבאללה והם החליטו לפתוח חזית חדשה אל מול כל מדינות העולם. ממשלת נתניהו ממשיכה בדבר בו היא מצטיינת ביותר – הרס יחסי החוץ של מדינת ישראל והקורבן התורן הינה באופן תמוה הממשלה הצרפתית, אחת הממשלות הידידותיות ביותר לישראל באירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully