וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדען החשוד בריגול לישראל יישאר במעצר

סטיוארט דיוויד נוזט הגיע לבית המשפט הפדרלי בוושינגטון והדיון בעניינו נדחה לסוף החודש. הוא חשוד כי ניסה להעביר מידע לסוכן FBI שהתחזה לקצין מודיעין ישראלי

סטיוארט דיוויד נוזט, המדען האמריקאי שנעצר אתמול בחשד שניסה להעביר מידע לסוכן FBI שהתחזה לקצין מודיעין ישראלי, הופיע הערב (שלישי) בפני בית המשפט הפדרלי בוושינגטון.

לבקשת עורך דינו נדחה השימוע בעניינו לצהרי ה-29 באוקטובר, עד אז הוא יישאר במעצר. זאת בשל חומרת המעשים בהם הוא חשוד, "שני סעיפים של ניסיון ריגול לטובת מדינת זרה, בעלי פוטנציאל לפגיעה חמורה בביטחון הלאומי של ארה"ב".

עמיתיו לשעבר של המדען אמרו היום כי נוזט לקח חלק בפרויקט הטילים האמריקאי, שזכה לכינוי "מלחמת הכוכבים", בזמן ממשל רייגן. משרד המשפטים האמריקאי הדגיש כי בשלב זה אין כל חשד להפרת חוק מצד גורמים ישראלים, או מי מטעמם.

"אני קצת בשוק. מעולם לא היתה לי סיבה לחשוד בו. הוא היה בחור מוזר ולא ידעתי עליו הרבה, רק שהוא מדען טילים", סיפרה בוורלי וונג, המתגוררת בשכנות לנוזט לרשת סי.בי.אס. מקורביו של האיש סיפרו כי נוזט הוא יהודי שאינו שומר מצוות. "הוריו המנוחים היו יהודים, אך בביתו אין מזוזה ולא ידוע שהוא היה חבר בבית כנסת כלשהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully