וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארי פיזאם: "לא חשבתי לרגע שרוז נרצחה"

גלעד גרוסמן

20.10.2009 / 17:35

מארי פיזם נשארת בעמדתה כי לא ידעה על הרצח של בתה רוז. בעדותה היום בבית המשפט אמרה :"הדחקתי. עשיתי כאילו שהיא בצרפת אבל אני לא מסוגלת להמשיך לחיות בלעדיה"

אבי כהן

(צילום: אבי כהן, עריכת וידאו: גדי וינסטוק, קריינות: אילן שניג)

"מעולם לא חשבתי שזו לא הייתה תאונה. רוני אמר לי שזו הייתה תאונה. לא חשבתי אף פעם שהבת שלי נמצאת בתוך מזוודה", כך אמרה היום (שלישי) מארי פיזאם הנאשמת יחד עם בעלה רוני רון ברצח בתה רוז במהלך עדותה בבית המשפט המחוזי בפתח תקווה.

מארי סיפרה שביום מותה של רוז היא הלכה לגן שעשועים עם שתי בנותיה הקטנות ורוני רון יצא מהבית עם רוז. כשהוא חזר בערב הייתה מארי, לטענתה, חצי רדומה ושאלה אותו איפה רוז. הוא סיפר שהילדה נמצאת אצל אימו וכך אמר לה גם במשך כמה ימים.

לאחר מכן, סיפר לה רוני שרוז נמצאת בבית ספר צרפתי. "שאלתי אם יש לה כל מה שהיא צריכה, אם הוא דאג לה לבגדים. הוא לא ענה. עם הזמן התרגלתי לכך שהוא לא עונה לי. התשובות שלו היו מוזרות. התחננתי שייתן לי תשובות", אמרה מארי. כעבור כמה ימים אמר לה רון : "'זה נגמר, רוז לא תחזור'. הוא לא אמר שהיא מתה אך הבנתי. חשבתי שאני אשתגע, לא יכולתי לעכל את זה. אמרתי לו שהוא חייב לעשות משהו. אני יודעת שאי אפשר, אבל רציתי שיהיה קסם והיא תחזור".

"רוני היה מעניש את רוז"

היא סיפרה שלאחר שרון סיפר לה את שאירע היא נסגרה בחדרה במשך שעות: "הרגשתי שאני מתה איתה". מארי סיפרה גם שרון אמר לה לשכוח מהכל כאילו לא קרה כלום. "הדחקתי. עשיתי כאילו שהיא בצרפת אבל אני לא מסוגלת להמשיך לחיות בלעדיה". עוד אמרה שרצתה לעזוב את הבית עם בנותיה אבל לא היה לה לאן.

רוז סיפרה בעדותה על היחס של בעלה כלפי בתה. "רוני היה מעניש את רוז, הוא היה מושיב אותה בפינה שעות, כשרוז היתה שוכבת על הגב במיטה. היא היתה מדברת אל עצמה ומעירה את אחותה שישנה איתה באותו החדר ואז רוני הכריח אותה לשכב על הבטן", סיפרה.

מארי הוסיפה שכאשר הילדה הגיעה לישראל, התעורר בבית לחץ גדול. לדבריה, "המשפחה היתה במצב ממש רע, רוני ממש השפיל אותי. הבית היה כמו מגדל של קלפים, אני ניסיתי להחזיק את זה, אבל זה היה בלתי אפשרי". מארי סיפרה גם שרוז סבלה מהיחס של סבה רוני רון ושבעקבות כך חלה רגרסיה בהתנהגות שלה. "רוז סבלה והחלה להרטיב במיטה ובתחתונים, היא נכנסה לחרדה ודפקה את הראש בקיר. היו לה סימפטומים של אוטיזם, היה קשה לראות את הסבל בעיניים של רוז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully