וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז כמה באמת מרוויח השר מיכאל איתן?

פנחס וולף

20.10.2009 / 14:01

מיכאל איתן החליט לפרסם את תלוש השכר ותלוש ההוצאות שלו באתר אינטרנט כדי "לחזק את אמון הציבור בנבחריו". השר מיכאל איתן שקוף לגמרי

השר מיכאל איתן (ליכוד) מאמין בשקיפות מלאה ופועל בהתאם. השר איתן שהינו גם הממונה על שיפור השירות הממשלתי לציבור, החליט היום (שלישי) לפרסם את תלוש השכר ואת תלוש ההוצאות שלו לעיונו של הציבור כדי "לחזק את אמון הציבור בנבחריו".

החל מהיום יועלו לאתר האינטרנט של השר לוח הזמנים שלו, טבלת ההוצאות ותלוש השכר האישי שלו. השר איתן אמר כי זהו צעד מתבקש על רקע הפרסומים האחרונים אודות בזבוז כספי ציבור. "אני מאמין כי הדרך הטובה ביותר לשמור על כספי הציבור ולחזק את אמון הציבור בשלטון הינה להציג את אופן השימוש בכספים הללו", אמר איתן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תלוש השכר של השר מיכאל איתן. הקליקו להגדלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הציבור שמשלם זכאי לדעת"

איתן הוסיף כי "הציבור משלם את המשכורות וההוצאות של נבחריו וכמו כל מעביד, גם הציבור זכאי לקבל דין וחשבון מפורט על פעילות הנבחרים. הנוהג לדווח יחייב את הנבחרים והבכירים לבחון את החלטותיהם מבעד לעיני משלם המיסים. אם כלל הנבחרים והבכירים ידווחו, אין לי ספק שמספר ההוצאות החריגות יקטן".

השר איתן הוסיף כי השקיפות תתרום גם לשיפור ניכר בשירות הממשלתי לציבור: "דיווחים שוטפים של נבחרים ופקידים בכירים על פעילות משרדי הממשלה, על פי מדדים כמותיים ואיכותיים יאפשרו לציבור לשפוט את ביצועי הממשלה והשרים, ומטבע הדברים יעמידו את שיפור השירות לציבור בקדמת סדרי העדיפויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully