וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היה קשה לראות את הסבל בעיניים של רוז"

20.10.2009 / 11:43

בבית המשפט המחוזי בפ"ת נמשכה עדותה של מארי פיזאם הנאשמת כי רצחה עם רוני רון את בתה רוז. האם סיפרה במהלך העדות כי "רוז הייתה נכנסת לחרדה ודופקת את ראשה בקיר"

אבי כהן

(צילום: אבי כהן, עריכת וידאו: גדי וינסטוק, קריינות: אילן שניג)

"רוני היה מעניש את רוז, הוא היה מושיב אותה בפינה שעות, כשרוז היתה שוכבת על הגב במיטה. היא היתה מדברת אל עצמה ומעירה את אחותה שישנה איתה באותו החדר ואז רוני הכריח אותה לשכב על הבטן", כך סיפרה היום (שלישי) מארי פיזאם הנאשמת כי רצחה ביחד עם בעלה רוני רון את הילדה רוז. פיזאם אמרה את הדברים במהלך המשך עדותה בבית המשפט המחוזי בפתח תקווה.

מארי סיפרה שכאשר הילדה הגיעה לישראל, התעורר בבית לחץ גדול. לדבריה, "המשפחה היתה במצב ממש רע, רוני ממש השפיל אותי. הבית היה כמו מגדל של קלפים, אני ניסיתי להחזיק את זה, אבל זה היה בלתי אפשרי". מארי סיפרה גם שרוז סבלה מהיחס של סבה רוני רון ושבעקבות כך חלה רגרסיה בהתנהגות שלה. "רוז סבלה והחלה להרטיב במיטה ובתחתונים, היא נכנסה לחרדה ודפקה את הראש בקיר. היו לה סימפטומים של אוטיזם, היה קשה לראות את הסבל בעיניים של רוז".

מארי סיפרה על מקרה נוסף שהתפתח לאלימות מצדו של רון. "כאשר רוז שוחחה עם אחת מאחיותיה בסלון, השתיים החלו לריב על צעצוע ואז רוז דחפה את האחות. רוני הכניס אותה בכוח לחדר והשכיב אותה על הבטן. ביקשתי שנטפל בילדה השנייה, שנחליף תפקידים, רציתי למנוע ממנו להרים עליה יד, אבל אי אפשר לשלוט עליו. ביקשתי שהוא ייצא מהחדר, הוא הכה אותי ואז הוא נרגע ויצא מהחדר". מארי סיפרה שבשלב זה היא הבינה שרוז צריכה לעזוב את הבית. "היה צריך למצוא לה מסגרת שבה היא תוכל לפרוח".

רוני רון. דן שצברג
"רוני הכניס אותה בכוח לחדר והשכיב אותה על הבטן"/דן שצברג

עוד סיפרה אמה של הילדה שכאשר היא עברה ניתוח, רוז עברה להתגורר עם אמו של רון. "היא סוף סוף נרגעה, היתה לה את כל תשומת הלב של העולם, היא חזרה עם חיוך על הפנים". מארי סיפרה גם שבאחד הימים היא יצאה יחד עם רון לפגוש בשלוש בנותיהם בתל אביב כדי לעבור ביקורת רפואית. לאחר שלא רצתה להיפגש שם עם האחות, החליטה מארי לחזור הביתה ובדרך חזרה לנתניה, רון הכה אותה ברכב, שפך עליה משקה קולה וביקש מאחת הבנות לומר: "אמא זונה, אמא זונה" ואז אמר לה לעזוב את הרכב. מארי סיפרה על המקרה לאחותו של רון ואמרה לה שהוא אלים כלפיה וזאת היתה הפעם הראשונה לדבריה, שסיפרה למישהו על האלימות שחוותה.

בהמשך עדותה סיפרה מארי כי היא רצתה להעביר את רוז לידי סבתה של הילדה בצרפת ואף רכשה עבורה כרטיסי טיסה. לדבריה, "לצערי, היא לא טסה כי רוני לא הסכים". לאחר מכן הוסיפה מארי כי "שום דבר אינו חשוב יותר מאמא, אבל אם יש אמא שלא מתפקדת, אז כבר עדיף הסבתא". במכתב שכתבה לרוני רון ציינה מארי כי "רוז הורגת את האושר שלי". בעניין הזה סיפרה האם בעדותה כי "ניסיתי לגרום לו להלם, אמרתי לו שאני מרגישה רע ושאי אפשר להמשיך ככה, אבל זאת לא היתה רוז שהרגה את האושר שלי, זה היה המצב הקשה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully