וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניזרי לא ישתחרר לחגוג את הברית של נכדו

20.10.2009 / 11:31

בית המשפט המחוזי בתל אביב דחה את בקשת בניזרי להשתחרר מהכלא על מנת שיוכל להשתתף בברית נכדו. בניזרי שאמור היה לשמש כסנדק: "השב"ס מפלה אותי לרעה"

איתי חסיד

(צילום: איתי חסיד, עריכה:גדי וינסטוק)

בית המשפט המחוזי בתל אביב דחה היום (שלישי) את בקשתו של השר לשעבר, שלמה בניזרי, להשתחרר מהכלא כדי להשתתף בברית של נכדו. בניזרי היה אמור לשמש כסנדק של הילד. הוא טען לאפליה מכיוון שהשב"ס אפשר לשני אסירים אחרים לצאת לחופשה, למרות שטרם ריצו רבע מעונשם, אולם השופט צבי גורפינקל דחה את הבקשה בטענה, ש"הדבר עלול לפתוח פתח לשינוי נהלי השב"ס".

בניזרי החל בריצוי עונשו בכלא מעשיהו בתחילת ספטמבר לאחר שהורשע באפריל אשתקד בקבלת כסף וטובות הנאה מהקבלן משה סלע ובתמורה סייע לו בקידום עסקיו. בית המשפט המחוזי בירושלים גזר על בניזרי שנה ושישה חודשי מאסר, אך בית המשפט העליון החמיר בעונשו. "השחיתות הגוברת במוסדות השלטון הישראלי מחייבת לעשות מעשה על ידי הצבת תג מחיר גבוה", הבהיר השופט אדמונד לוי בגזר הדין.

פרקליטו של בניזרי, עורך הדין אבי חימי, אמר כאשר החל השר לרצות את עונשו כי מרשו יבקש חנינה מנשיא המדינה שמעון פרס. בניזרי ביקש לדחות את תחילת ריצוי המאסר בשל בעיות רפואיות ובשל רצונו לבלות את תקופת החגים עם משפחתו ולהיות נוכח בהולדת שניים מנכדיו. אולם, בית המשפט העליון דחה את הבקשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully