וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכב עם קטינים וירצה 5 שנות מאסר

גלעד גרוסמן

20.10.2009 / 10:36

המשטרה מחקה בטעות דיסק קשיח ממחשבו של עבריין המין, חיים עטר, שנאשם במעשי סדום בבני 14, ולכן החליט ביהמ"ש לאמץ את הסדר הטיעון שנחתם עמו

בית המשפט המחוזי בתל אביב אימץ הבוקר (שלישי) את הסדר הטיעון שנחתם בעניינו של חיים עטר. עבריין המין עטר נאשם בשלושה סעיפים של מעשה סדום בנערים בני 14. כל המקרים נעשו בהסכמה. בכתב האישום המקורי הואשם עטר בעשרה אישומים שונים של מעשי סדום ומעשים מגונים בקטינים, אך לאחר שהמשטרה מחקה בטעות דיסק קשיח ממחשבו של עטר, הוחלט על חתימת הסדר הטיעון.

מכתב האישום המקורי שהגישה פרקליטות מחוז תל אביב, עלה כי החל משנת 2004 נהג עטר לגלוש לאתרי היכרויות שונים ולפנות לנערים צעירים שלחלקם טרם מלאו 14 שנים במטרה לקיים עמם יחסי מין. עטר אף שכנע אותם להיפגש עמו וביצע בהם מעשי סדום ומעשים מגונים. על פי ההסכמות בין הצדדים, עטר צפוי לרצות חמש שנות מאסר בפועל.

שילם 50 שקלים לנערים

עוד עלה מכתב האישום כי עטר טען בפני הנערים כי הוא צעיר מגילו האמיתי ונהג להציג את עצמו בשם "טל" ובכינויים שונים "חלק גדול", "משהו אחר", ו"קינג קונג". עטר נהג לקחת קטינים לדירתו ושם ביצע בהם את מעשיו. על פי כתב האישום, לחלקם הוא שילם 50 שקלים לאחר המעשה. בנוסף עלה מכתב האישום כי עטר הציע לאחד הקטינים עזרה כלכלית בתמורה מכיוון שידע שמשפחתו נמצאת בקשיים כלכליים.

עם אימוץ הסדר הטיעון בבית המשפט, אמר פרקליטו של עטר, עו"ד חי הבר כי "מדובר בהסדר המאזן נכונה את מכלול הנסיבות בתיק, לרבות הקשרים הראיתיים ומחדלי החקירה. יש לזכור כי באותו כונן מחשב שנמחק היה מידע אשר היה נחוץ לניהול הגנתו של מרשי, שלא צריך לשלם את המחיר על רשלנות זו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully