וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 13 חשוד שביצע מעשי סדום בבני 3 עד 14

איילה חננאל

20.10.2009 / 8:34

ילד בן 13 וחצי תושב הצפון נעצר בחשד כי ביצע מעשים מגונים ומעשי סדום בכ-15 קטינים בני 3 עד 14. הקטין יובא היום להארכת מעצרו. המשטרה: "יש תלונות מהקיץ האחרון וישנן תלונות ישנות אף יותר"

בעקבות מספר רב של פניות של קטינים בני 3 עד 14 למשטרה בבית שאן נפתחה חקירה כנגד קטין בן 13 וחצי, תושב אחד מיישובי הסביבה, בחשד למעשים מגונים ומעשי סדום שביצע בלפחות 15 ילדים. מהחקירה עולה כי בין 15 הנפגעים נמצאים בנים וגם בנות. לפי החשד הילד ביצע את המעשים במקומות מסתור שמצא. הקטין נעצר והוא יובא בהמשך היום (שלישי) להארכת מעצרו בבית משפט השלום בנצרת.

מפקד תחנת בית שאן, סנ"צ אבי דניאלי, אמר לוואלה! חדשות כי "הקטין נמצא בחקירה עם חוקרי נוער. קיבלנו תלונות מגורמי הרווחה לפני כשבועיים, ואז הפעלנו את כל הגורמים הקשורים לנושא ובוצעו חקירות". דנאילי ציין כי "ישנן תלונות מחודשי הקיץ האחרון וישנן תלונות ישנות אף יותר".

לפני שבועים נעצר נער בן 14 וחצי מחיפה בחשד כי ביצע מעשי סדון בילד בן 6 וחצי. המקרה אירע כאשר הנער הגיע עם אמו ואחותו לבקר את הילד בביתם. לאחר זמן מה, אמו של הילד נכנסה לחדרו והבחינה במעשה, שהתרחש בעת ששיחקו יחדיו. בעקבות כך, נעצר הנער ובתחילת החודש הוארך מעצרו ביומיים, במהלכם בוצעו פעולות חקירה.

לפני כחודש הואשם תושב הנגב בן 15 בשורה ארוכה של עבירות מין בילד שהיה בן חמש כשמשפחת הנאשם אימצה אותו כמשפחה אומנה. מכתב האישום, שהוגש לבית המשפט לנוער בבאר שבע, עולה כי הנער אנס את הילד וביצע בו מעשים מגונים, מעשי סדום, והתעלל בחסר ישע. הוא נעצר בעקבות תלונה שהגישו הגורמים הסוציאלים ביישובו. על פי כתב האישום, הנאשם ביצע את העבירות במשך ארבע שנים עד היות של הילד בן תשע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully