וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי רוצה להיות מנכ"ל עזריאלי?

מאת עדי דברת-מזריץ

20.10.2009 / 8:13

חברת הקניונים תבחר מנכ"לים מתוך קורס ייעודי. לדברי פאר נדיר, מנכ"ל הקבוצה, אין בה כרגע די אנשים שיכולים למלא את התפקיד, ולכן נדרשת הכשרת מנהלים חדשים

רוצה להיות מנכ"ל של אחד הקניונים מקבוצת הקניונים החזקה בישראל? קבוצת קניוני עזריאלי תחל בינואר בתוכנית להכשרת מנכ"לים לניהול קניונים. בתוכנית תשתתף קבוצה קטנה, כשבסופה ייבחרו שלושה בוגרי ההכשרה שיקבלו תפקיד מנכ"ל באחד מקניוני הקבוצה.

לדברי פאר נדיר, מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי שירכז את ההכשרה, הצורך נולד מהתפתחות הקבוצה ומפרויקטים חדשים, כמו קניונים חדשים של הקבוצה בעכו, קרית אתא וראשון לציון מערב. לדבריו, כרגע אין בקבוצה די אנשים שיכולים לענות על הקריטריונים לתפקיד.

מנחם עינן, נשיא קבוצת עזריאלי מסר כי "ההסטוריה מלמדת כי קבוצת קניוני עזריאלי מאמינה בקידום עובדים פנים-ארגוני ועד היום נמנענו מהעסקת מנכ"לים שלא גדלו בתוכה, אולם קצב התפתחות הקבוצה והצורך במנהלים מוכשרים לא הותירו לנו ברירה אלא להכשיר מנכ"לים מבחוץ. חשוב להדגיש כי העתודה הניהולית תוכל להשתלב בתפקידים נוספים בקבוצה ולהוות חלק מצוות ההנהלה היציב שלנו".

התוכנית לא דורשת ניסיון מקצועי בענף הקניונים. לדברי עינן "אין בית ספר טוב יותר לניהול קניונים כמו קבוצת קניוני עזריאלי, מתוכה יצאו המנהלים המובילים בעולם הקניונים. לכן החלטנו על שני תנאים עיקריים למיונים: אנשי מקצוע בעלי ניסיון בתחום הקמעונות, מוטיבציה גבוהה, והשכלה אקדמית. את היכולת המקצועית האיכותית ואת רזי המקצוע הם ילמדו אצלנו".

ההכשרה תארך כשלושה חודשים. היא תכלול לימוד במטה הקבוצה במחלקות הנדסה, תכנון, שיווק והכשרה, ותיעשה בצמוד למנכ"לי הקניונים. המיון וההשמה ינוהלו על ידי חברת גו-און בע"מ.

קבוצת עזריאלי, שבבעלות איש העסקים דוד עזריאלי, כוללת את החברות קנית השלום וקבוצת עזריאלי. ב-2006 רכשה הקבוצה את חברת האחזקות הבורסאית גרנית הכרמל, הפועלת בתחום האנרגיה ואיכות הסביבה. בבעלות הקבוצה עשרה קניונים: עזריאלי בתל אביב, אילון ברמת גן, מלחה בירושלים, באר שבע, הוד השרון, חולון, אאוטלט הרצליה, מודיעין,גבעתיים, ואאוטלט אור-יהודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully