וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח בנתניה: אישה בת 35 נדקרה למוות

איילה חננאל ונעמה טלמור

19.10.2009 / 0:46

גופתה של דהיינש אורלי טמיסגין, נמצאה הלילה בדירתה שבנתניה כשעליה סימני דקירות. המשטרה איתרה את בעלה, שלדבריה הוא החשוד העיקרי במעשה לאחר שנמלט מהזירה

כוח משטרה הגיע אמש (שני) לדירה ברחוב בן צבי בנתניה בעקבות תלונות שכנים על זעקות שעולות ממנה, וגילה במקום את גופתה של דהיינש אורלי טמיסגין, בת 35. במרחב השרון במשטרה חושדים כי בעלה של האישה מעורב במעשה, וכוחות משטרה איתרו אותו לאחר שנמלט מהזירה. הסכין אשר ככל הנראה שימשה לרצח נמצאה בפח האשפה בדירה. בעקבות המקרה הקימה משטרת נתניה צוות חקירה מיוחד בפיקודו של מפקח דרור פרימן.

אביה של הנרצחת הגיע לדירה יחד עם סיירי המשטרה, נכנס עימם לסרוק את הדירה ומצא את בתו שכובה על הרצפה כשגרונה משוסף, ומיד התמוטט בצעקות. למטה המתינה האם עם קרוב משפחה נוסף, ולמשמע הבשורה הקשה פרצה אף היא בבכי. ההורים סיפרו אחר כך לשוטרים כי חששו מזה זמן מה "שדבר כזה יקרה".

מבדיקה ראשונית עולה כי בני הזוג לא הגישו בעבר תלונות על אלימות ואינם מוכרים לגורמי הרווחה. בנוסף עולה כי הלילה ,לאחר שבני הזוג חזרו מאירוע בו ככל הנראה הבעל שתה אלכוהול, התפתח ביניהם ויכוח עקב רצונה של האישה לצאת לעבוד.

זכי הלר, דובר מבצעי במד"א סיפר לוואלה! חדשות כי "כוחות שלנו נכנסו לדירה לאחר שהוזעקה המשטרה. הם מצאו אישה מוטלת על הרצפה כשהיא חבולה באזור הראש. רופא של מד"א קבע את מותה של האישה במקום".

בשבת האחרונה נרצחו בראשון לציון שישה בני משפחת אושרנקו. ששת קורבנות הרצח הם אדוארד ולודמילה, בנם דמיטרי ורעייתו טטיאנה והנכדים רושל בת השלוש והתינוק נתנאל בן שלושה חודשים. חוקרי המשטרה שהגיעו למקום מצאו את מרבית בני המשפחה הנרצחים כשגרונותיהם משוספים. במשטרה סברו תחילה כי אחד מבני המשפחה ביצע את הרצח מאחר ודלת הדירה היתה נעולה, אך לאחר מכן התחזקה ההשערה כי מדובר ברוצח חיצוני.

עדכון ראשון: 21:46

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully