וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכתב לעזתים: תשלמו המחיר כל עוד שליט בשבי

אופק עיני

19.10.2009 / 15:39

פעילי מטה המאבק למען החייל החטוף הקימו במחסום ארז אוהל מידע ומחלקים מכתבים לנכנסים לרצועה. בין השאר נאמר בו: "כל עוד גלעד שליט יושב בשבי חמאס, אתם האזרחים סובלים"

פעילי מטה המאבק למען גלעד שליט הקימו היום (שני) במחסום ארז אוהל מידע, שמטרתו להעביר מכתבים לנכנסים לרצועת עזה, בין אם הם תושבי הרצועה או דיפלומטים. המכתבים, בשני נוסחים, אחד בערבית לתושבי הרצועה, והשני באנגלית לדיפלומטים, יחולקו על ידי מתנדבים שישהו באוהל באופן קבוע.

ראש אגף המשימות של התנועה הקיבוצית, יואל מרשק, אמר לוואלה! חדשות כי "מטה גלעד שליט לא ירד למחתרת. גלעד שליט עדיין חי והוא שבוי. כמו עוף החול אנחנו מתרוממים. הקמנו נקודת שליטה מול המעבר במסוף ארז. בשלב ראשון אנחנו נעביר חומרי הסברה כל יום כל היום דרך הדיפלומטים ודרך החולים החוזרים לחמאס ולתושבי הרצועה".

מרשק ציין כי "מטרת ההסברה היא לטפח התקוממות מלמטה, לתבוע מהשלטונות לזרז את המשא ומתן ולהחזיר את גלעד שליט הביתה תמורת אסירים פלסטינים. זוהי רק ההתחלה. האוהל יישאר במקום עד לשובו של גלעד שליט. מי שיאייש את האוהל 24 שעות ביממה הוא השייח' סלם מהיישוב רהט וכן קיבוצניקים מהסביבה שיגיעו לאייש אותו. האוהל ממוקם 20 מטר מהכניסה למסוף".

במכתב הפונה לתושבי הרצועה נכתב, כי "ידנו מושטת לשלום. אנחנו קוראים לך לפעול בקהילתך, לטובת שחרורו של גלעד שליט. גלעד שליט מוחזק בידי החמאס מעל שלוש שנים. הוא מוחזק ללא שום זכויות מינימאליות המוקנות לאסיר , על פי אמנות בינלאומיות ובניגוד לקוראן. גלעד שליט אינו מקבל ביקורים או דואר או אפשרות לקשר עם משפחתו. רק לאחרונה זכינו לקבל ממנו אות חיים. אנו יודעים שכל עוד גלעד שליט יושב בשבי החמאס, אתם האזרחים נפגעים וסובלים. אתם משלמים את המחיר. אתם ורק אתם יכולים לזעוק ולדרוש את שחרורו של גלעד בעסקה שתביא גם לכם שיחרורם של אסירים לא מעטים שיחזרו למשפחותיהם. כפי שזכיתם לאפשרות להיכנס לישראל ואתם שבים באופן חופשי לביתכם, אנו מבקשים מכם לפעול לטובת קידום שחרורו של גלעד מול שחרורם של אסירים בני עמכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully