וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאונה בי-ם: לנהג הדורס 31 הרשעות תנועה

איילה חננאל ונעמה טלמור

19.10.2009 / 18:01

ילדה בת 4 נהרגה בשכונת רחביה, לאחר שרכב הסעות דרס אותה. הנהג, שבעבר כבר היה מעורב בעשר תאונות דרכים, טוען בחקירתו: "לא הרגשתי שפגעתי בה"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכה: לירז ליבנה)

ילדה כבת 4 נהרגה בתאונת דרכים שאירעה בצהרים (שני) ברחוב הר"ן בירושלים. מחקירה ראשונית עולה, כי רכב ההסעות שבו נסעה הילדה פגע בה לאחר שירדה מהרכב - ונמלט מהמקום. זמן קצר לאחר מכן, הנהג נעצר. במהלך חקירתו טען הנהג, כי לא הבחין בילדה בעת שנסע לאחור. לדבריו, הוא לא הרגיש שפגע בה, ולכן המשיך בנסיעה.

הנהג הדורס אינו הנהג הקבוע של רכב ההסעות, והוא החליף עמית שלא התייצב היום לעבודה. בעברו 31 עבירות תנועה בדרגות חומרה שונות, ומעורבות בעשר תאונות דרכים. הוא הוציא את רישיונו בשנת 1981.

עוברי אורח מצאו את הילדה שכובה על הכביש והזמינו את כוחות מגן דוד אדום שהגיעו למקום וניסו להחיותה. בהמשך, הם פינו אותה לבית החולים הדסה עין כרם, שם מתה מפצעיה.

משה לוי כונן של איחוד הצלה של מגן דוד אדום, שהגיע למקום סיפר לוואלה! חדשות: "קיבלתי את הדיווח על ילדה מחוסרת הכרה. הגעתי למקום ואליי הצטרף זאבי סופר, חובש בכיר. ראינו ילדה מוטלת בתוך שלולית דם ללא דופק וללא נשימה. התחלנו לבצע בה פעולות החייאה. פינינו אותה במצב אנוש לבית החולים הדסה עין כרם". קודם לכן דיווח זכי הלר, הדובר המבצעי של מגן דוד אדום לוואלה! חדשות כי "הצוותים עדיין במקום ולכן מוקדם מידי לקבוע מה אירע שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully