וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבריח חשיש במכולה ונידון ל-38 חודשי מאסר

גלעד גרוסמן

19.10.2009 / 12:44

תושב שדה חמד נידון ל-38 חודשי מאסר לאחר שהבריח חשיש במכולת רהיטים. בנוסף לחודשי המאסר, הטיל השופט על הנאשם גם קנס כספי בגובה 7,500 שקליםשיועברו למלחמה בסמים

בית המשפט המחוזי בפתח תקווה גזר 38 חודשי מאסר על יעקב בן אור, בן 41 משדה חמד, שהודה והורשע במסגרת הסדר טיעון בקשירת קשר לביצוע פשע ובהחזקת סם מסוכן, לאחר שקשר עם נאשמים נוספים לייבא 88 קילוגרם של חשיש הודי (ג'ראס) בתוך מכולה של רהיטים.

על פי כתב האישום, לפני כשנה הטמינו בן אור ומעורבים נוספים את הסם בתוך 34 ארגזים שהועמסו למכולה. המכולה נשלחה לכתובת בשדה חמד, ובינואר הגיעה לנמל אשדוד. המכולה נבדקה על ידי שוטרים, שגילו את הסמים. השוטרים הוציאו את מרבית הסם מהמכולה והשאירו בה כ-70 גרם חשיש בלבד. כמה ימים לאחר מכן הגיעו בן אור ואדם נוסף לפרוק את הארגזים, ואז הם נעצרו. נאשם נוסף בפרשה נידון ל-55 חודשי מאסר.

"מדובר בכמות גדולה מאוד של סם, שפגיעתו רעה יתר מזו של החשיש הרגיל",כתב השופט זכריה כספי בגזר הדין. הוא הוסיף ש"חלקו של הנאשם אינו מתמצה בחלק של מעורב זוטר הניצב בקרן הרחוב ומוכר את מרכולתו הרעה למשתמשים".

השופט כספי הוסיף כי "מותר לי להניח, כי מה שעיוור את עיניו של הנאשם הזה הוא הרווח הכספי הקל בעיניו, הצפוי מכך. על כן צריך להרתיע גם אנשים כמוהו, שהמניע הכספי עומד בבסיס מעשיהם הנלוזים". בנוסף לעונש המאסר, החליט השופט להטיל על בן אור קנס בגובה 7,500 שקל, שיועבר לקרן לטובת המלחמה בסמים.

  • עוד באותו נושא:
  • סמים
  • חשיש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully