וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיקו לקח: משרד הביטחון מקצץ בנסיעות

19.10.2009 / 10:55

במשרד הביטחון הוחלט לקצץ שליש מהתקנים במשלחת המשרד בניו יורק כ"חלק מהפניית משאבים להתעצמות צה"ל". ארגון העובדים במשרד הביטחון: "לא נסכים להתייעלות חד צדדית"

לומדים לקח מפרשת הסלון האווירי בפריז, ומיישמים בניו יורק: משרד הביטחון יקצץ שליש מהתקנים והעובדים של משלחת המשרד בניו יורק, זאת במסגרת המלצות חברת 'מקנזי' להתייעלות תקציב הביטחון. במסגרת הדיונים על הצדקת המשך קיומה של המשלחת לניו יורק נכתב בהמלצות החברה כי המשלחת לניו יורק הינה הכרחית אולם קבעה כי יש לקצץ בשלושים אחוז מהיקף כח האדם במשלחת.

הקיצוץ יחל כבר במהלך 2010 ועתיד להסתיים בתוך שנתיים. מנכ"ל משרד הביטחון פנחס בוכריס קיבל את ההמלצות ואמר כי "ההתייעלות במשלחת לניו יורק הינה חלק ממהלך כולל שיפנה משאבים להתעצמותו של צה"ל".

במשרד הביטחון מנסים כעת להנמיך פרופיל בכל הקשור להוצאות כספים. כבר אתמול במהלך מסיבת הפרידה של המשרד מהמשנה למנכ"ל ויקטור בר גיל ויתרו במשרד הביטחון על חגיגות מפוארות. הקיצוץ החל כבר בתפריט שהתרכז בעיקר בסלטים, ומי שהנעים את הזמן הייתה להקה צבאית ולא די.ג'יי או להקה חיצונית. "לא צריך אירועים מנקרי עיניים", אומר גורם במשרד הביטחון, "בכל מקרה המטרה היא להתייעל בכל מקום שאפשר, כולל באירועי פרידה".

"ארגון העובדים במשרד הביטחון לא יאפשר התייעלות חד צדדית שבו רק העובדים ישלמו את מלוא המחיר בתוכנית ההתייעלות", כך מסר היום יו"ר ארגון העובדים במשרד איקו חסון, בתגובה להודעת המשרד כי בשנים הקרובות יחול קיצוץ של 30% בעובדי משלחת משרד הביטחון בניו יורק. "אנו מצפים מהנהלת המשרד למנף את התוכנית לטובת שני הצדדים. הקיצוץ בכח האדם וקביעת אחוז הקיצוץ יתאפשר רק לאחר שימולאו כל המלצות ועדת מקנזי ובהם שיפור הכשרת עובדי המשלחת ושיפור תהליכי הרכש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully