וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

15 שנות מאסר לשני פלסטינים שאנסו בת 60

19.10.2009 / 9:39

בית המשפט המחוזי בירושלים גזר 15 ו-12 שנות מאסר על שני נערים מקלנדיה שהורשעו כי אנסו אזרחית זרה, מתנדבת בת 60, אחרי שפרצו לדירתה, קשרו ושדדו אותה

בית המשפט המחוזי בירושלים גזר אתמול (ראשון) 15 ו-12 שנות מאסר על שני נערים בני 17 מקלנדיה, שהודו והורשעו במסגרת הסדר טיעון באונס ושוד של אזרחית זרה מתנדבת בת 60.

על פי כתב האישום המתוקן שהוגש כנגד השניים באמצעות עו"ד שלומית בן יצחק מפרקליטות מחוז ירושלים, בדצמבר האחרון הבחינו השניים במתלוננת, אזרחית נורבגיה שהתנדבה ביוניצ"ף, בזמן שהלכה ברחוב. הם עקבו אחריה לדירתה, ואז החליטו לשדוד אותה. סמוך לשעה 13:00 הם פרצו לדירה יחד עם שני נאשמים נוספים, נטלו סכין שהיתה בדירה ונכנסו לחדר השינה של המתלוננת.

הם קשרו את רגליה וידיה, הכו אותה ואיימו עליה עם הסכין. הם עברו לסלון, צפו בטלוויזיה, אכלו ושתו. בשלב מסוים נכנס אחד הקטינים לחדר השינה, הפשיט את המתלוננת וניסה לאלץ אותה לבצע בו מין אוראלי. היא התנגדה, ואז הוא הכה אותה ואנס אותה. אחריו נכנס הנער השני לחדר ואילץ את האישה לבצע בו מין אוראלי. לאחר מכן הנאשמים גנבו תכשיטים, מחשב נישא, טלפון נייד, מצלמה וכסף במזומן.

"מסכת זו מראה על אטימות חושים, אכזריות וחוסר רגישות אנושית", כתבו השופטים בגזר הדין. "הנסיבות הקשות והתנהגות כה מזלזלת ומרושעת מצדיקה מתן משקל עיקרי לשיקולי גמול והרתעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully