וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: נגע בישבנה ובחזה של הקשישה במעלית

איילה חננאל

19.10.2009 / 9:07

תושב חולון בן 52 נעצר בחשד שביצע מעשים מגונים בקשישות בעיר מגוריו. החשוד נמצא תחת פיקוח של קצין מבחן לאחר שהורשע בעבר בעבירות דומות

תושב חולון בן 52 נעצר בחשד שביצע מעשים מגונים בקשישות בעיר מגוריו. על פי החשד, לפני מספר ימים תקף העצור מינית קשישה בת 71 בעת שהיה עמה במעלית. החשוד נגע בישבנה ובחזה, חיבק ונישק אותה בניגוד לרצונה. הקשישה הגישה נגדו תלונה במשטרה ובמהלך החקירה אותרו מתלוננות קשישות נוספות, בהן על פי החשד ביצע מעשים מגונים.

בחקירה התברר כי החשוד נמצא תחת צו פיקוח של קצין מבחן לאחר שהורשע בעבר בעבירות דומות של ביצוע מעשים מגונים. היום (שני) הוא יובא החשוד להארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון.

לפני כחודש הוגש לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה כתב אישום נגד אברהם יעקב, תושב כפר סבא בן 55, החשוד כי בעת עבודתו כמטפל בבית אבות ביצע מעשי אונס ומעשה מגונה במטופלות ששכבו במחלקה לתשושי נפש בבית האבות.

על פי כתב האישום, בחודש יולי השנה נכנס יעקב לחדרה של א', חולת פרקינסון בת 77, השוהה בשלוש השנים האחרונות במחלקה לתשושי נפש, ואנס אותה באכזריות. חודש מאוחר יותר נכנס שוב יעקב לחדרה של א' וביצע בה מעשים מגונים.

הקורבן השני של יעקב היתה בת 80, חולת אלצהיימר המאושפזת אף היא במחלקה לתשושי נפש. על פי כתב האישום, בחודש אוגוסט בשנה, נכנס יעקב לחדרה, אנס אותה וביצע בה מעשים מגונים עד שבא על סיפוקו על החיתול שלה. "במעשיו המתוארים לעיל, בעל הנאשם וביצע מעשה סדום, תוך ניצול מצבה הרפואי המונע ממנה לתת הסכמה חופשית, בהיותה חסרת ישע, ובהיותו אחראי עליה" נכתב בכתב האישום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully