וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנד קניון

אביטל מולאי

19.10.2009 / 9:10

רוצים לצאת לעבודה בחו"ל אבל פוחדים שלא תצליחו במכירות? אתר Maka מספק לכם עצות שיוציאו את כריש המכירות המסתתר בכל אחד מכם

צעירים וצעירות שמגיעים לעבודה בחו"ל בעגלות, עלולים לגלות שהצלחה במכירות היא לא תמיד קלה ופשוטה. הסיפורים על הצלחה מדהימה במכירות וצבירה של הון אישי מרשים, עלולים לייאש ולרפות ידיים, במיוחד בימים הראשונים לעבודה בחו"ל, כשלא הכל הולך לפי הציפיות.
אתר Maka, הפורטל המוביל להצעות עבודה בחו"ל, מציג בפניכם מספר עצות להצלחה במכירות.

איך מביאים לקוחות לעגלת המכירות?

אתם בקניון, כולם מסביב מדברים באנגלית. מה עכשיו? אמנם עברתם הכשרה תיאורטית במכירות במשך יומיים-שלושה, וגם חניכה בשטח, ועכשיו אתם כבר אמורים למכור, אבל זה נראה מסובך הרבה יותר מאשר בזמן ההכשרה. חשוב לזכור ברגעים כאלה, שאם תילחצו, זה גם מה שתקרינו ללקוחות - אנשים יעדיפו שלא לעצור ליד עגלה עם עובד שנראה לחוץ.

אולי זה ישמע בנאלי, אבל הפיתרון הוא פשוט - לחייך חיוך גדול, גם אם הוא יהיה מעט מאולץ בהתחלה, לקפוץ למים ופשוט לפנות ללקוחות. מישהו לא מחייך אליכם בחזרה וממשיך ללכת? אל תתעכבו עליו, המשיכו לחייך ופנו ללקוח הבא.

ניגש אליכם לקוח. איך מתחילים לדבר איתו?

לקוחה פוטנציאלית ניגשת לעגלה שלכם, מה עושים עכשיו? חשוב לדעת שהסמול-טוק מנצח. ממשיכים לחייך, מספרים קצת על עצמכם - איך הגעתם לעבוד בחו"ל, קצת על המוצרים, מתחילים להתעניין בצרכים של הלקוחה. נסו להבין באמצעות חילופי הדברים מה תוכלו למכור. זה עובד? מצוין. קיבלתם תשובה שלילית? תנו לעצמכם רגע להתאושש, הרחיבו את החיוך, זכרו שכל יום יש אלפי לקוחות פוטנציאליים בקניון, וחפשו את המבט של הלקוח הבא.

פוחדים שהאנגלית שלכם לא מספיק טובה?

זהו חשש שקיים אצל רבים מהמעוניינים בהצעות עבודה בחו"ל. החשש מהתבטאות בשפה זרה הוא מחסום פסיכולוגי שעלול להשתלט עליכם. מניסיון שלנו, אין סיבה לחשוש. אנגלית מושלמת אינה ערובה למכירות גבוהות, ואנגלית ברמה סבירה אינה אומרת שלא תצליחו להצטיין במכירות.

נסו להשתמש באנגלית שלכם כמה שיותר גם מחוץ לשעות העבודה בחו"ל וצברו ביטחון. שננו משפט מהמוכן, היו רגועים והפגינו שליטה בידע על המוצרים שאתם מוכרים. ביטחון זה יאפשר ללקוחות לסמוך על המלצותיכם, גם אם האנגלית שבפיכם אינה מושלמת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

לא הצלחתם למכור כל היום?

יש גם ימים כאלה. חשוב לקחת הכל בפרופורציות ולזכור שתשובות שליליות הן חלק מהעבודה בחו"ל. לכל אחד יש ימים שבהם התחושה היא ששום דבר לא הולך. מה שחשוב זה לשמור על חשיבה חיובית, לקבל גם את חוסר ההצלחה בהבנה ולא להתייאש. מומלץ להציב לעצמיכם יעדים שתוכלו לעמוד בהם. למשל – להחליט שאתם מבצעים מכירה אחת בשעה, לא משנה באיזה סכום, וכל זאת כדי לשבור את שרשרת הכשלונות. שיטה נוספת היא לקבוע מראש פנייה למספר לקוחות קבוע בכל שעה, ולא לרדת מהמספר הזה. אחד מהלקוחות וודאי יקנה מכם.

מרגישים שאתם מטרידים אנשים?

אין בסיס לתחושה זו. אתם נמצאים בקניון, לשם אנשים באים כדי לקנות. אתם לא צריכים להתנצל על כך שאתם נחושים למכור. חייכו, הקרינו אנרגיות גבוהות ותראו שפעמים רבות אתם לא רק מוכרים, אלא גם מדברים עם לקוחות ונותנים להם תחושה טובה לגבי עצמם. היו ערים לשפת הגוף של הלקוחות, קבלו לפעמים בהבנה תשובות שליליות ונסו להבין מתי יש מחסומים שאתם יכולים לשבור ומתי עדיף לוותר.

אתר Maka הינו הפורטל המוביל בישראל בנושא עבודות בחו"ל. מלבד הצעות עבודה, מציע האתר מדריכים לעבודה וחיים בחו"ל, טיפים, חוויות עובדים, סרטונים ופורומים שיסייעו לכם במציאת עבודה בחו"ל. בהצלחה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully