וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבייב יבנה את פרוייקט דרום הקריה בת"א

גיא ליברמן

19.10.2009 / 7:43

דניה סיבוס מקבוצת אפריקה ישראל הציעה לבנות את פרויקט הענק תמורת 300 מיליון שקל - כדי להפגין נוכחות בשוק למרות הקשיים של החברה האם, אפריקה ישראל

חברת דניה סיבוס שבשליטת לב לבייב תבנה את פרויקט שרונה של חברת גינדי החזקות, הממוקם במתחם דרום הקריה בתל אביב, תמורת 300 מיליון שקל - כך נודע ל-TheMarker.

שתי החברות חתמו על מזכר הבנות בעניין בכפוף לכמה תנאים. בכך גברה דניה סיבוס על כמה חברות קבלניות שביקשו לבנות את פרויקט הענק.

לדברי בכיר בתחום הבנייה, אם אכן ייסגר המחיר על 300 מיליון שקל, הרי שמדובר בסכום נמוך ביחס להיקף העבודה הנדרשת: "זו עבודה שדורשת עוד כמה עשרות רבות של מיליוני שקלים כדי שתהיה רווחית. להערכתי, יותר משיש כאן רצון להרוויח, יש פה רצון להראות שהחברה ממשיכה לפעול בשוק בפרויקטים גדולים, למרות הקשיים של קבוצת אפריקה".

גינדי: "מקיימים מגעים עם כמה חברות"

לפני כחודש זכתה גינדי החזקות במכרז של מינהל מקרקעי ישראל למכירת חטיבת קרקע במתחם דרום הקריה בתל אביב, בסמוך לרחוב הארבעה. על הקרקע ניתן לבנות 324 דירות בשלושה מגדלי מגורים גבוהים, ובנוסף 10,000 מ"ר של משרדים ושטחי מסחר. רק בעבור הקרקע שילמה החברה 437 מיליון שקל, והיא תשלם עוד 20 מיליון שקל בעבור הוצאות הפיתוח.

מחברת גינדי החזקות נמסר בתגובה: "אנחנו מקיימים מגעים עם כמה חברות, ודניה סיבוס היא אחת מהן. נכון לעכשיו עדיין לא נקבע באופן סופי מי יבצע את הפרויקט".

מדניה סיבוס לא התקבלה תגובה עד מועד פרסום הידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully