וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צבא לבנון: חשפנו מכשירי האזנה של ישראל

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

18.10.2009 / 12:32

לפי דיווחים במדינה, חשף הצבא הלבנוני מכשירי האזנה ישראליים בכפרים בדרום. מקורות לבנוניים: ישראל ניסתה לחדור לרשת חיזבאללה

תאגיד כאן

(הערוץ הראשון)

אתר חדשות לבנוני דיווח היום (ראשון) כי צבא לבנון חשף מספר מכשירי האזנה בוואדי "חלת אל-ענק" בין הכפרים חולא ומייסא אל-ג'בל שבדרום לבנון. מקורות לבנוניים מסרו לאתר כי מכשירי ההאזנה נועדו לשלוח מסרים לישראל. על פי הדיווח, חיילי צבא לבנון הגיעו למקום במטרה לפוצץ את מכשירי ההאזנה שנמצאו.

עוד דווח כי לאורך הגבול בין ישראל ללבנון נרשמה פריסה חסרת תקדים של צבא לבנון ויוניפי"ל. בנוסף דווח על מזל"טים ישראלים שחגו מעל האזור. גם רשת הטלוויזיה של חיזבאללה, רשת "אל-מנאר", דיווחה כי צבא לבנון פוצץ מכשירי האזנה ששתלה ישראל בדרום המדינה.

מקורות לבנונים מסרו לאתר הלבנוני כי ישראל שתלה את מכשירי ההאזנה במטרה לחדור לרשת הטלפונים של ארגון חיזבאללה ובמטרה להעביר מידע אל המזל"טים הישראלים.

לגבי פיצוץ מכשיר ההאזנה יש שני דיווחים סותרים נוספים. אחד מהם טוען שחיזבאללה הוא זה שפוצץ את המכשירים, והשני גורס שמזל"ט ישראלי פוצץ אותו לאחר שנודע לישראל שהוא נחשף.

על פי אחד הדיווחים, מכשירי ההאזנה היו אמורים להעביר מידע למזלט"ים הישראליים. בנוסף דווח כי יחידות נ"מ של צבא לבנון ירו לעבר מטוסי חיל האוויר שחגו מעל שמי דרום לבנון. "צבא לבנון ירה בשעה 11:00 בבוקר לעבר מזל"ט ישראלי, כשחג מעל הכפרים חולא ומיסא אל-ג'בל ומעל וואדי סלוקי", נמסר בכלי התקשורת בלבנון.

  • עוד באותו נושא:
  • לבנון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully