וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 שנות מאסר לנהגת שהרגה והפקירה חבר

18.10.2009 / 12:02

בית המשפט גזר 4 שנות מאסר על בת-אל שרעבי, שהורשעה בהריגת צעיר משועפט בתאונת דרכים. שרעבי נהגה ברכב ללא רישיון, הרגה את הצעיר שישב לידה ונמלטה מהמקום

דייב שחר

(צילום: דייב שחר, עריכה: ענת ברק)

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר בצהרים (ראשון) ארבע שנות מאסר בפועל ופסילת רישיון ל-20 שנה על בת-אל שרעבי, שהורשעה בהריגת צעיר בן 21, תושב שועפט, בתאונת דרכים בחודש אוגוסט 2008. שרעבי בת ה-19 נהגה ברכב ללא רישיון, עשתה תאונה ונמלטה מהמקום כשהיא מפקירה את הצעיר שישב ברכב.

לפני כארבעה חודשים הוגש נגד שרעבי כתב אישום. על פי כתב האישום, סמוך לשעה 01:45 לקחה שרעבי את המכונית של אמה, זאת אף כי מעולם לא הוציאה רשיון נהיגה, ונסעה במהירות מופרזת ברחבי תל אביב. שרעבי אספה את חברתה ונוסע נוסף, מחסן חמדה והמשיכה בנסיעה פראית ובמהירות מעל המותר. בהגיעה סמוך למחלף איילון, איבדה המשיבה שליטה על הרכב והתנגשה בחזקה בעמוד דרך.

בעקבות ההתנגשות נהרג חמדה במושב האחורי, וחברתה של שרעבי נפצעה. שרעבי ברחה מן המקום ברגל, כשהיא מפקירה את הנוסעים הפגועים ברכב. היא הגיעה לבית אמה, החליפה את הבגדים שלבשה בעת התאונה והתכוונה לכבסם, על מנת למחוק כל סימן למעורבותה בתאונה. זאת ועוד, כאשר הגיעו השוטרים אל שרעבי היא סירבה למתן דגימת דם לבדיקת שכרות או סמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully