וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב צפויה עלייה במחירי הסמים בתל אביב

איילה חננאל

18.10.2009 / 17:25

סוכן סמוי שהופעל במשך עשרה חודשים הביא למעצרם של 48 חשודים. בנוסף הוחרמו קילוגרם הירואין, מנות קוקאין ועשרות אלפי שקלים

חטיבת דובר המשטרה

(צילום: משטרת ישראל, עריכה: עידן גוראל, קריינות: אילן שניג)

48 חשודים נעצרו הבוקר (ראשון) במבצע רחב היקף של משטרת מרחב יפתח בחשד לסחר והפצת סמים מסוג קוקאין, הרואין, אקסטזי וחשיש. במהלך המבצע נתפסו כקילוגרם של סם החשוד כהירואין, 30 גרם של חומר החשוד כקוקאין, שלושה כלי רכב וכמו כן נתפסו ברשותם של החשודים 75,000 שקלים. במחוז תל אביב מציינים, כי צפויים מעצרים נוספים ובסך הכל הופללו כ-60 חשודים.

במהלך המבצע הצליחו החוקרים לעצור צעיר מלוד המוגדר כיעד מרכזי בפרשה. עם פשיטת המשטרה על ביתו ניסה החשוד להימלט וקפץ מהקומה השנייה של הבניין בו הוא מתגורר. כתוצאה מהקפיצה שבר הצעיר את רגליו.

במסגרת הפעילות האינטנסיבית שמבצעת המשטרה כנגד תופעות עבירות הרכוש והסחר בסמים הופעל בעשרת החודשים האחרונים סוכן סמוי בן 27 ממרכז הארץ. הסוכן עבר להתגורר ביפו בזהות בדויה של מוכר ירקות כשהוא מצוייד בטנדר להובלה. הוא החל לפעול באזור דרום תל אביב, רכש את אמונם של מפיצי הסמים וקנה מהם סמים מסוגים שונים בעשרות הזדמנויות ובמקומות שונים.

במהלך פעולתו, הציעו החשודים לסוכן להשתתף עימם בביצוע עבירות רכוש שונות, וכמו כן מכרו לו סמים מסוג קוקאין, הירואין אקסטזי וחשיש. המעצרים נערכו לפנות בוקר במהלך היום יובאו העצורים לבית משפט השלום בת"א לדיון בבקשות להארכת מעצרם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully