וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלום דומרני נשלח ל-10 חודשים בכלא

18.10.2009 / 10:48

בית המשפט אישר את עסקת הטיעון עם העבריין, הנחשב לראש ארגון פשיעה בדרום. פרקליטו לוואלה! חדשות: "הסדר הטיעון ראוי ומאוזן"

בית המשפט המחוזי בת"א גזר היום (ראשון) עשרה חודשי מאסר בפועל, שנת מאסר על תנאי וקנס של 10,000 שקל על העבריין שלום דומרני, הנחשב לראש ארגון פשיעה בדרום. העונש נקבע במסגרת עסקת טיעון בין הפרקליטות לסנגוריו של דומרני בחודש שעבר.

פרקליטו של דומרני עורך הדין אבי חימי אמר לוואלה! חדשות, כי "הסדר הטיעון ראוי, מאוזן, ומשקלל נכון את כל הנתונים בתיק". דומרני יחל לרצות את מאסרו ב-1 בנובמבר וצפוי להשתחרר כעבור שמונה חודשים לאחר ניכוי תקופת המאסר שריצה עד כה.

על פי כתב האישום המקורי שהוגש נגד דומרני בפברואר, הוא הגיע בינואר למוסך "קמור" בדרום תל אביב עם מאבטחו האישי ואדם נוסף, ושם פגש את הררי. הוא נסע לכיוונו, יצא מהמכונית, וללא כל התראה נגח בחוזקה בפניו. דומרני הכה את הררי באגרופים וצעק: "אחד אחד אני מגיע אליכם". הוא וכמה אנשים נוספים תפסו את הררי בידיו וברגליו וניסו להכניסו בכוח למכונית, ומשנכשלו, נמלטו מהמקום. להררי נגרמו שברים וחבלות ושמשת הרכב של מאבטחו נופצה. נגדו הוגש כתב אישום בגין איומים על דומרני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully