וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח בראשל"צ: המשטרה פרצה למעדניית המשפחה

איילה חננאל ופנחס וולף

18.10.2009 / 13:48

בלשי המשטרה מנסים למצוא קצה חוט שיוביל לפענוח רצח בני משפחת אושרנקו ופשטו על מעדנייה ששייכת למשפחה. גורם משטרתי לוואלה! חדשות: מתחזקת ההערכה כי מדובר ברוצח חיצוני

בלשי משטרה פשטו בצהריים (ראשון) על המעדנייה של משפחת אושרנקו בראשון לציון ולקחו משם ספרי חשבונות ומחשבים. במסגרת הפשיטה, ממשיכים השוטרים לחקור עובדים, קרובים וחברים של המשפחה על מנת להבין את מערכת היחסים בה ואת רצף ההתרחשויות שאירעו לפני הירצחם. בהמשך תגיע המשטרה למועדונים של המשפחה, "הפרמייר" בראשון לציון ו"השאנון" באשדוד.

ששת בני משפחת אושרנקו, שנרצחו אתמול בביתם בראשון לציון, יובאו למנוחות בשעה 17:00 בבית העלמין בגבעת ברנר. השישה ייטמנו זה לצד זה. מאות בני אדם צפויים להשתתף בהלוויה, ובהם גם ידיד המשפחה, שר התיירות סטס מיסז'ניקוב.

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר לרצח בני בני משפחת אושרנקו. בפתח ישיבת הממשלה אמר נתניהו: "אני מבקש להביע כאב וזעזוע עמוק על הרצח המחריד של משפחת אושרנקו. ביקשתי מהשר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ' שיעדכן אותי על פענוח המעשה האיום הזה. אני בטוח שהזעזוע ורחשי הלב הם של הציבור כולו. תנחומינו לאנשי המשפחה וגם לידיד המשפחה, השר סטס מיסז'ניקוב".

בתוך כך, במשטרה ממשיכים לחקור הבוקר את הרצח של ששת בני המשפחה. גופותיהם הועברו אמש לנתיחה המכון לרפואה משפטית באבו כביר, והיום (ראשון) יועברו הממצאים לידי חוקרי המשטרה. ששת קורבנות הרצח המחריד הם אדוארד ולודמילה בני 56, בנם דמיטרי ורעייתו טטיאנה והנכדים רושל בת ה-3 והתינוק נתנאל בן שלושה חדשים.

חוקרי המשטרה שהגיעו למקום מצאו את מרבית בני המשפחה הנרצחים כשגרונותיהם משוספים. במשטרה תחילה סברו כי אחד מבני המשפחה ביצע את הרצח מאחר ודלת הדירה היתה נעולה. עם זאת, מקור משטרתי מסר אתמול לוואלה! חדשות כי לאחר עיבוד הראיות בזירה מתחזקת ההערכה כי מדובר ברוצח חיצוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully