וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הבנקים חייבים לקבל את הרגולציה הממשלתית"

סוכנויות הידיעות

17.10.2009 / 19:58

לורנס סאמרס, היועץ הכלכלי של הבית הלבן, קרא למוסדות הפיננסיים לקבל את החוקים החדשים במטרה "לסייע למערכת הכלכלית ולהימנע מהשלכות עתידיות הרסניות"

לורנס סאמרס, היועץ הכלכלי הבכיר של הבית הלבן, קרא למוסדות הפיננסיים לקבל את החוקים החדשים במטרה "לסייע למערכת הכלכלית ולהימנע מהשלכות עתידיות הרסניות לעובדים, לצרכנים ולמשלמי המסים".

"המוסדות הפיננסיים שנהנו מהתמיכה הממשלתית יכולים, צריכים וחייבים להשתמש במומנט הזה כדי לחשוב על מה שהם יכולים לעשות למען המדינה שלהם – על ידי קבלה של הרגולציה ההכרחית להגנה על אזרחי אמריקה", אמר לורנס בכנס שנערך ביום שישי בחסות המגזין "אקונומיסט".

בנקים ומוסדות פיננסיים אחרים חייבים לקבל את הניסיון של ממשל אובמה להקמת סוכנות פיננסית להגנה על הצרכן, שתפקח על נהלי המשכנתאות, כרטיסי האשראי ומשיכות היתר. סאמרס אמר כי המוסדות הפיננסיים, שקיבלו מיליארדי דולרים מכספי משלמי המסים, מגזימים בכך שהם מלינים על כך שסוכנות כזאת תמנע חדשנות פיננסית – כמו האלגוריתמים שפותחו כדי למקסם את הרווחים מעמלות משיכת יתר על צ'קים חוזרים של לקוחות.

הוועדה לשירותים פיננסיים של בית הנבחרים פועלת ליצירת סוכנות להגנה על הצרכן וצפויה לאשר את הקמתה בשבוע הבא. ביום שישי אישרה הוועדה את הצעת חוק שתטיל רגולציה על שוק הנגזרים, ותכלול פיקוח ממשלתי צמוד בבנקים גדולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully