וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תל אביב חוגגת את סיום אירועי המאה

17.10.2009 / 23:17

עשרות אלפי אנשים הגיעו לשפך הירקון בתל אביב כדי להשתתף במסיבת הסיום של חגיגות ה-100 של העיר ולפתוח את מאה שנותיה הבאות. ראש העיר חולדאי: "אני גאה לסגור מאה ולפתוח מאה"

אבי כהן

(צילום: אבי כהן, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

לאחר שנה של חגיגות, הגיעו אירועי שנת המאה של תל אביב לסיומם במסיבת ענק שנערכת בשעה זו בשפך הירקון. למעלה מ-30 אלף איש באו לגדה הדרומית של השפך כדי לקחת חלק באירוע שכלל מיצגי פירוטכניקה, מופע זיקוקין והופעות.

בדברים שנשא בפתח האירוע, אמר ראש העיר רון חולדאי כי הוא גאה לסגור מאה ולפתוח מאה: "אנו סוגרים מאה של עיר תוססת ונפלאה. עם סגירתה ופתיחתה של המאה הבאה, אני גאה להיות ראש העיר הזאת".

לאחר מכן, קרא חולדאי לשני ילדים - אחד שעלה השנה מגיאורגיה ואחת שהיא צאצאית לאחד ממייסדי העיר - כדי להדליק את האור במגדלור ההיסטורי שהיה כבוי זה עשרות שנים. ברגע הדלקת האור הופיע קובי אפללו ושר את שירו "יש בי אור".

בהמשך, עלו לבמה ירמי קפלן, חמי רודנר, יהלי סובול, דנה ברגר וערן צור, והחלו במופע משותף של שירי רוק שהפכו ברבות השנים לקלאסיקה תל אביבית. בין השאר שרו את "שנים חסומות", "חמימות חולפת" ו"תמונה אימפרסיוניסטית", בעוד צעירים וזקנים כאחד מצטופפים על הגדרות ושרים ביחד איתם. עם סיום ההופעה, החלה במקום מסיבה עברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully