וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייסד טוויטר: "לא מעוניין למכור את האתר"

סוכנויות הידיעות

17.10.2009 / 10:05

ביז סטון, מייסד אתר המיקרובלוגינג, שם קץ לשמועות שהוא מעונין למכור את החברה. "טוויטר אינה מעוניינת למכור את האתר לחברה גדולה יותר"

ביז סטון, מייסד אתר המיקרובלוגינג טוויטר, שם קץ לשמועות שהוא מעונין למכור את החברה. "טוויטר אינה מעוניינת למכור את האתר לחברה גדולה יותר. אנחנו מעוניינים לבנות חברה מרשימה בזכות עצמנו, ואנחנו מאמינים שאנחנו יכולים לעשות את זה", כך אמר סטון לקהל של משתמשי גוגל בטוקיו. דבריו של סטון גררו מחיאות כפיים בקרב קהל האורחים - רובו חובבי טוויטר ביפן.

טוויטר היא חברה פרטית ועד כה לא הראתה עניין בלמצוא מימון לעצמה בשוק המניות למרות חוסר היכולת של החברה לרשום הכנסות משמעותיות.

סטון נמצא בטוקיו כדי לקדם את הגירסה היפנית הסלולרית של אתר המיקרובלוגינג הפופולרי. טוויטר השיק אתמול את הגירסה בתקווה לחדור למדינה שבה אתרי רשתות חברתיות - כמו פייסבוק ומייספייס - לא הצליחו לרכוש לעצמם קהל גולשים רחב.

עד כה, יפנית היא השפה היחידה מלבד אנגלית בטוויטר, אך בכוונת האתר להתרחב לשפות נוספות על מנת לרכוש לעצמו קהל גולשים ברחבי העולם. להקמת הגירסה היפנית חבר טוויטר לחברת האינטרנט דיג'יטל גראג', המבוססת בטוקיו, כבר בתחילת שנת 2008.

טוויטר מתכוונת להשיק גרסאות בספרדית, גרמנית, צרפתית ואיטלקית לאתר המיקרובלוגינג בחודשים הקרובים, לפי סטון. באמצעות הגירסה היפנית בוחנת טוויטר דרכים לרשום הכנסות מהאתר היפני - דבר אשר אינה יכולה לעשות עם האתר דובר האנגלית. טוויטר תבחן, בית היתר, פרסום באמצעות באנרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully